یک زن افغان با دو عرب به دلیل پیوستن به داعش از دانمارک اخراج می شوند

© AFP 2023یک زن افغان با دو عرب به دلیل پیوستن به داعش از دانمارک اخراج می شوند
یک زن افغان با دو عرب به دلیل پیوستن به داعش از دانمارک اخراج می شوند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک زن جوان افغان به همراه دو عرب به دلیل تلاش برای پیوستن به داعش از دانمارک اخراج خواهند شد.

Флаг  на главной площади в городе Маан, Иордания - اسپوتنیک افغانستان
رابطۀ مستقیم داعشیان افغانستان با دولت اسلامی در عراق و سوریه
به گزارش اسپوتنیک به نقل ا زاطلس، یک زن جوان افغان که شهروند کشور دانمارک را دارد، به دلیل تلاش برای پیوستن به گروه تروریستی داعش، از سوی دادگاهی در این کشور به سه سال زندان و اخراج از این دنمارک محکوم شد.

دادگاه دانمارک گفته است، این زن ۲۲ ساله افغان به همراه دو مرد عرب در ماه مارچ ۲۰۱۷ برای پیوستن به داعش به ترکیه رفته بودند و تلاش داشتند که به گروه تروریستی داعش ملحق شوند.

دادگاه ناحیه کلوستروپ در کوپنهاگن پایتخت این کشور گفته است، که یک مرد ۲۱ ساله که شهروندی مراکش را نیز دارد و یک مرد ۱۹ ساله که شهروندی الجزایر را هم دارد، شهروندی دانمارکی شان به خاطر پشتیبانی از یک گروه تروریستی خارجی لغو گردید.

در عین زمان دو زن نیز به اتهام مشابهی محکوم شناخته شده و هر کدام به سه سال زندان محکوم شدند. از این زنان نیز سلب شهروندی و اقامت می گردد، اما مقامات گفته اند تنها یک زن ۲۲ ساله که شهروندی افغانستان را نیز دارد، پس از سپری کردن دوران حبس سه ساله اش از دانمارک اخراج خواهد شد.

این در حالیست، که یک دختر ۱۸ ساله دنمارکی نیز در کنار این زن افغان به خاطر تلاش به پیوستن به گروه تروریستی «دولت اسلامی» یا داعش به سه سال زندان محکوم شده است.

یادآوری می کنیم، که دو مرد الجزایری و مراکشی و زن افغان در ماه مارچ سال ۲۰۱۷ به ترکیه فرار کرده و در آنجا پس از دستگیری دوباره به دانمارک مسترد گردیده بودند.     

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала