بسته شدن دوباره دفتر کمیسیون انتخابات در غزنی

© Sputnikبسته شدن دوباره دفتر کمیسیون انتخابات در غزنی
بسته شدن دوباره دفتر کمیسیون انتخابات در غزنی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تحصن کنندگان دفتر کمیسیون انتخابات ولایت غزنی را بستند.

حاتم بخشی ارگ برای حوز ای ساختن غزنی - اسپوتنیک افغانستان
حاتم بخشی ارگ برای حوز ای ساختن غزنی
به گزارش اسپوتنیک به نقل از آوا، امروز شنبه (23 سرطان) تحصن کنندگان که به تصمیم اخیر کمیسیون انتخابات درباره حوزه ای شدن انتخابات در غزنی اعتراض داشتند، دروازه دفتر کمیسیون انتخابات این ولایت را بستند. 

نصیراحمد فقیری عضو شورای ولایتی غزنی و از سازمان‌دهندگان این اعتراضات درباره دلایل بستن دفتر کمیسیون انتخابات گفت: طی چند روز گذشته صدها معترض و تحصن‌کننده در شهر غزنی که خواهان لغو تصمیم ناعادلانه و خلاف قانون کمیسیون انتخابات در مورد حوزه‌بندی انتخابات در این ولایت اند، بدون بستن دفتر کمیسیون انتخابات اعتراض شان را ادامه می دادند، دست به بستن دفتر کمیسیون انتخابات نزدند و فکر می کردند که بدون بستن دفتر کمیسیون انتخابات شاید کمیسیون تصمیم خلاف قانون اش را تغییر دهد؛ اما کسی به خواست قانونی تحصن کنندگان توجه نکرد. به همین دلیل تحصن کنندگان امروز شنبه دفتر کمیسیون انتخابات غزنی را بستند تا کمیسیون مجبور شود که مطابق قانون و مانند سایر ولایات، انتخابات را در غزنی نیز غیر حوزه‌ای برگزار کند.
 فقیری می گوید، تا برآورده نشدن خواست تحصن کنندگان دفتر کمیسیون انتخابات بسته خواهد ماند.

یادآوری می کنیم، که دفتر ولایتی کمیسیون انتخابات غزنی پیش از این نیز مدت ها از سوی طرفداران حوزه ای شدن انتخابات در این ولایت بسته شده بود. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала