آیا نظام الدین قیصاری زنده است؟

© Photo / Nezamuddin Qaisari fbآیا نظام الدین قیصاری زنده است؟
آیا نظام الدین قیصاری زنده است؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
از مدتی به این سو نظام الدین قیصاری یکی از فرماندهان ارشد جنرال دوستم دستگیر شده و درحبس به سر می برد.

به گزارش اسپوتنیک، نظام الدین قیصاری فرمانده ارشد جنرال دوستم در خیزشهای مردمی که در بیش از 12 جبهه در مقابل طالب و داعش و دیگر هراس افگنان مانند شهدای جلریز شجاعانه می جنگید، تا از ورود هراس افگنان به شمال جلوگیری نموده و از منطقه استراتیژیک فاریاب که به عنوان دروازه شمال یاد می شود با نیروی های تحت امرش محافظت می‌کرد.
آقای امیری کار شناس مسائل افغانستان به خبرگزاری ایرکا نوشت؛ قیصاری به دستور شخص رئیس جمهور غنی به اتهام نامعلومی توسط کماندوهای ویژه‏‌ی ارتش دستگیر و یا کشته شده است.
کماندو و نیروی ویژه‌ی نظامی افغانستان که با هزینه های هنگفت برای محافظت از تمامیت ارضی و مقابله با هراس افگنان تربیت یافته بودند متاسفانه هم اکنون به مقاصد دیگر استفاده می شوند.
گفته میشود که یگانه اتهام به قیصاری؛ عدم ترحم او به دشمنان مردم افغانستان به نام طالب، داعش و ده ها گروه تروریستی دیگر است که در روازانه 10 ها سرباز هموطن را به شهادت رسانیده و افراد ملکی اعم از زن و مرد، پیر و جوان و کودک بی گناه را در مسیر راه ها یا در کوچه و بازار و مساجد قتل عام می کنند.

آیا یاسین ضیا مسئول دستگیری قیصاری بوده است؟ - اسپوتنیک افغانستان
آیا یاسین ضیا مسئول دستگیری قیصاری بوده است؟

مقامات به جای اینکه به این فرمانده شجاع مدال داده او را تشویق کند او را مورد خشم خود قرار داد برای اینکه چرا با تروریستان بین المللی در شمال می جنگد و باعث کندی اجرای پروژه غربی ها که هدفشان انتقال جنگ به شمال افغانستان است، می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала