انتقاد عبدالله از گلبدین به خاطر حیوان خواندن بخشی از مردم افغانستان

© Photo / Dr. Abdullah Abdullah FBانتقاد عبدالله از گلبدین به خاطر حیوان خواندن بخشی از مردم افغانستان
انتقاد عبدالله از گلبدین به خاطر حیوان خواندن بخشی از مردم افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس اجراییه دولت افغانستان در واکنش به سخنان رهبر حزب اسلامی گفت، که این فرد حتی لیاقت ندارد که نامش را بر زبان بیاورم.

واکنش شدید عبدالله در رابطه با مشاوران اداره‌های دولتی - اسپوتنیک افغانستان
واکنش شدید عبدالله در رابطه با مشاوران اداره‌های دولتی
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، عبدالله عبدالله رئیس اجراییه دولت افغانستان در واکنش به سخنان حکمتیار که بخشی از مردم افغانستان را حیوان دانسته بود، تاکید کرد؛ این فرد حتی لیاقت ندارد که نامش را بر زبان بیاورم انگار فراموش کرده است چه مسئولیتی دارد.

پیش از این گلبدین حکمتیار رهبر حزب اسلامی در روز چهارشنبه گذشته در واکنش به اختلاف شماری از گروه‌های سیاسی درباره درج کلمه «افغان» در شناسنامه‌های برقی گفته بود:- "بسیاری از حیوانات در افغانستان شناسنامه و پاسپورت ندارند، اما در این کشور حضور دارند".

وی با اشاره به مخالفان توزیع شناسنامه‌های برقی نیز اظهارداشت که آنها نیز می‌توانند از گرفتن شناسنامه خودداری کنند، اما همین قدر حق دارند و می‌توانند در افغانستان بدون شناسنامه و پاسپورت زندگی کنند.

یادآوری می کنیم، که توزیع شناسنامه های برقی پس از کشمکش های زیادی توسط محمد اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان چند ماه پیش آغاز گردید و با آغاز روند توزیع شناسنامه های برقی اختلافات بر سر درج واژه افغان به اوجش رسیده است. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала