محکمه استیناف، جنرال اندرابی را بی‌گناه اعلام کرد

© Flickr / Penn Stateمحکمه استیناف، جنرال اندرابی را بی‌گناه اعلام کرد
محکمه استیناف، جنرال اندرابی را بی‌گناه اعلام کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دو مقام پیشین فرماندهی پولیس ولایت میدان وردک که در محکمه ابتدایی به جرم سوء استفاده از صلاحیت‌ها و حیف‌و‌میل ۲۴میلیون افغانی به سه سال زندان محکوم شده بودند، برائت حاصل نمودند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از طلوع نیوز، دومین جلسۀ محکمۀ خلیل اندرابی، فرماندۀ پیشین پولیس ولایت میدان وردک و حسین، معاون اداری فرماندهی پولیس این ولایت، روز یک‌شنبه (۳۱سرطان) در محکمه استیناف مرکز عدلی و قضایی مبارزه با فساد اداری و جرایم سنگین، برگزار شد.

محکمه استیناف مرکز عدلی و قضایی مبارزه با فساد اداری و جرایم سنگین، هر دو متهم را برائت داد.

این دو مقام پیشین فرماندهی پولیس ولایت میدان وردک، در محکمه ابتدایی، به جرم سوء استفاده از صلاحیت‌ها و حیف‌ومیل  ۲۴میلیون افغانی به سه سال زندان محکوم شده بودند.

مرکزعدلی و قضایی مبارزه با فساد اداری و جرایم سنگین، در حدود دوسال پیش آغاز به کار کرد، اما آن چه همواره شهروندان کشور در بارۀ این مرکز پرسیده‌اند، این است که چرا پرونده‌های کلان فساد اداری و جرایم سنگین در این محکمه بررسی نشده است.خلیل اندارابی، اتهام‌ها علیه خودش را توطیه می‌داند و می‌گوید که او بی‌گناه بود و کسانی برای گرفتن امتیاز از خارجی‌ها دست به چنین توطیه‌هایی زده است.

این در حالی است که روز گذشته، عبدالرزاق وحیدی، وزیر پیشین مخابرات و تکنالوژی معلوماتی نیز دومین جلسۀ محکمه‌اش را سپری کرد.

جلسه محاکمۀ وی که در محکمه ویژۀ وزیران برگزار شده بود، برای دومین بار بدون رسیدن به کدام نتیجه، پایان یافت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала