کشمکش تره خیل با کمیسیون شکایت های انتخاباتی + ویدیو

© Photo / IEC Afghanistan Facebookکشمکش تره خیل با کمیسیون شکایت های انتخاباتی + ویدیو
کشمکش تره خیل با کمیسیون شکایت های انتخاباتی + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ویدیویی که در رسانه‌های اجتماعی دست به دست شده، نشان می‌دهد که یک عضو مجلس نمایندگان هشدار می‌دهد، که در صورت حذف او از فهرست نهایی، رییس این کمیسیون را از کابل بیرون خواهد کرد.

در 120 ولسوالی افغانستان هیچ زنی نامزد در انتخابات نیستند - اسپوتنیک افغانستان
در 120 ولسوالی افغانستان هیچ زنی نامزد در انتخابات نیستند
به گزارش اسپوتنیک به نقل از آوا، ویدیویی که در رسانه‌های اجتماعی دست به دست شده، نشان می‌دهد که تره‌خیل محمدی عضو مجلس نمایندگان هشدار می‌دهد، که در صورت حذف او از فهرست نهایی، رییس این کمیسیون را از کابل بیرون خواهد کرد.

آقای محمدی، درکنار هوادرانش با گوشی همراهش از رییس کمیسیون شکایت‌های انتخاباتی به صدای که ظاهرا صدای رییس امنیت ملی است، شکایت کرده و می گوید، که رییس کمیسیون شکایت‌های انتخاباتی، او را بخاطر داشتن افراد مسلح از فهرست نامزدان انتخابات بیرون کرده است.
در بخش دیگری از این صحبت‌ها، این نماینده مجلس تاکید می‌کند، که رییس کمیسیون مستقل شکایت های انتخابات باید به گونه‌ی رو در رو به او و هوادارنش پاسخ دهد، در غیر آن خود دست به اقدام خواهند زد.
صدایی که ظاهرا از رییس امنیت ملی است می‌گوید، این خواست قانونی نیست

در همین حال، علیرضا روحانی دبیر کمیسیون مستقل شکایت‌های انتخاباتی می‌گوید؛ تهدید و زورگویی برخی نامزدان انتخابات پارلمانی هیچ تاثیری روی کار آنان نخواهد داشت.
یادآوری می کنیم، که پیش از این کمیسیون شکایت های انتخاباتی اعلام کرده بود، که نامزدان که دارای افراد مسلح هستند از لیست نهایی نامزدان انتخابات پارلمانی حذف خواهند شد. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала