حکومت در تامین امنیت و مبارزه با فساد اداری ناتوان است

© AP Photo / Rahmat Gulحکومت در تامین امنیت و مبارزه با فساد اداری ناتوان است
حکومت در تامین امنیت و مبارزه با فساد اداری ناتوان است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حکومت در امر تامین امنیت و مبارزه با فساد اداری ناتوان بوده و نتوانسته است که تعهدات‌اش را در قبال مردم عملی کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آریانا نیوز، رحمت الله نبیل، رئیس جریان محور مردم افغانستان می‌گوید که فساد در حکومت به گونه‌ی سیستماتیک انجام می‌شود و در برابر فاسدان بزرگ از سوی حکومت اقدامی صورت نمی‌گیرد.
نبیل می‌گوید که حکومت به جای رسیدگی به خواست‌‌های مردم و عملی کردن تعهدات اش، به معامله‌های سیاسی و سلیقه‌ای متوصل شده است که این امر برای آينده کشور خطرناک خواهد بود.
رحمت الله نبیل گفت: "ضعف در رهبری حکومت وجود دارد و حتی نمی‌تواند اعضای حکومت را منسجم بسازد، شعار داده شد که امنیت را می‌آوریم، اقتصاد را می‌سازیم و کاریابی می‌کنیم، اما دیده شد که این موارد عملی نشد و وضعیت هر روز بدتر شد".

درهمین حال وی می‌افزاید که رئیس‌جمهور غنی پیش از برگزاری انتخابات پروژه‌های انکشافی را معامله کرده است تا در پیکارهای انتخاباتی با وی همکاری صورت گیرد.
وی ابراز کرد: "برخی از قراردادها پیش از انتخابات از سوی رئیس جمهور معامله شده است. به گونه مثال زمین‌های میدان هوایی که به شرکت الکوزی داده شده است تا در پیکارهای انتخاباتی با رئیس جمهور کمک کنند".
با این حال بدتر شدن وضعیت امنیتی، عدم رسیدگی به خواست‌های مردم و برخورد‌های سلیقه‌ی حکومت با قضایای بزرگ کشور مواردی اند که همواره حکومت از سوی جریان های سیاسی مورد انتقاد قرار گرفته، اما حکومت این انتقادها را نادیده گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала