جنرال دوستم دوباره خواستار رهایی قیصاری شد

© Photo / Nezamuddin Qaisari fbجنرال دوستم دوباره خواستار رهایی قیصاری شد
جنرال دوستم دوباره خواستار رهایی قیصاری شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معاون نخست ریاست جمهوری افغانستان در دیدار با رئیس جمهور این کشور یکبار دیگر از او خواست تا نظام الدین قیصاری را از بند آزاد کند.

جزئیات دیدار غنی با دوستم؛ از ائتلاف بزرگ ملی تا رهایی قیصاری - اسپوتنیک افغانستان
جزئیات دیدار غنی با دوستم؛ از ائتلاف بزرگ ملی تا رهایی قیصاری
به گزارش اسپوتنیک به نقل از صنا، عبدالرشید دوستم معاون نخست ریاست جمهوری افغانستان در دیدار با محمد اشرف غنی رئیس جمهور این کشور، روی اوضاع سیاسی و امنیتی بحث و تبادل نظر کرده، پیشرفت های بدست آمده در روند گفتگوهای صلح را که در مالکیت حکومت افغانستان راه اندازی شده است، مورد غور و بررسی همه جانبه قرار دادند.

آنان تأمین امنیت و ثبات سراسری را در کشور یکی از نیاز های جدی برای مردم و کشور خوانده، بر تقویت و تسریع روند گفتگو های صلح در افغانستان تاکید کردند.

دوستم و غنی همچنین روی مسأله برقراری آتش بس میان مخالفان و نیرو های دفاعی و امنیتی کشور که می تواند با مساعی جوانب ذیدخل مبنایی برای پایان جنگ ها باشد و برگزاری انتخابات شفاف پارلمانی و ریاست جمهوری نیز تبادل نظر کردند.

در این نشست معاون نخست ریاست جمهوری با اشاره به وضعیت بد امنیتی در شمال کشور، در مورد حل مشکل نظام الدین قیصاری که نزدیک به یک ماه است در زندان بسر می برد، با رئیس جمهور افغانستان صحبت کرد.

یادآوری می کنیم، که نظام الدین قیصاری یکی از فرماندهان ارشد جنرال دوستم در شمال افغانستان بود که نزدیک به یک ماه پیش توسط نیروهای دولتی دستگیر و به کابل انتقال داده شد    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала