خشم صلاح‌ الدین ربانی از جنایت های اخیر

© Photo / وزارت خارجه افغانستانخشم صلاح‌ الدین ربانی از جنایت های اخیر
خشم صلاح‌ الدین ربانی از جنایت های اخیر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
صلاح‌الدین ربانی، وزیر امور خارجه و رهبر حزب جمعیت اسلامی، در واکنش به کشتار کودکان و نوجوانان در مرکز آموزشی موعود کابل، تأکید کرد که مردم از جنایتکاران انتقام خواهند گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، وزیر امور خارجه در بخشی از واکنش خود در قبال این حمله خونین تروریستی گفته است: تروريست هاي وحشی با حمله بر يك مركز آموزشی در منطقه دشت برچی شهر كابل و هدف قرار دادن كودكان و نوجوانان، اوج قساوت شان را به نمايش گذاشته و در تاريخ جنايات بشری، ريكارد تازه ای ثبت كردند.
به گفته رییس حزب جمعیت اسلامی،‌ كشتار دسته جمعی نوجوانان در غرب كابل، تنها جنايت تروريست ها در طول اين هفته نبود؛ بلكه در كنار جاری ساختن جويبار خون در كابل، بغلان، فارياب، تخار و گرديز، با آتش زدن غزنه، خاطرات تلخ آتش زدن تاك ‌زارهای سبز شمال كابل در دهه هفتاد خورشيدی توسط همين تروريست ها را دوباره در ذهن مردم افغانستان زنده ساخت.
آقای ربانی تأکید کرده است که مردم و تاريخ اين سرزمين، هرگز اين جنايات را فراموش نكرده و انتقام خويش را از جنايتكاران خواهند گرفت.
شایان ذکر است که در یک حمله انتحاری که روز چهارشنبه بر مرکز آموزشی موعود در غرب کابل، رخ داد، دست کم ۴۸ نفر شهید و نزدیک به ۷۰ تن دیگر زخم برداشتند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала