اشرف غنی به غزنی سفر کرد

© Sputnik / Grigoriy Sisoev /  مراجعه به بانک تصاویر اشرف غنی به غزنی سفر کرد
اشرف غنی به غزنی سفر کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور افغانستان برای بازسازی ساختمان های اداری غزنی 20 میلیون دالر اختصاص داد.

نجات جنگجویان داعش در 2 ساعت و اما نجات مردم غزنی؟ - اسپوتنیک افغانستان
نجات جنگجویان داعش در 2 ساعت و اما نجات مردم غزنی؟
به گزارش اسپوتنیک، ویب سایت ارگ ریاست جمهوری افغانستان نوشت: محمداشرف غنی رئیس‌جمهوری اسلامی افغانستان در جریان سفرش به ولایت غزنی صبح امروز در جلسه اداری این ولایت اشتراک و گزارش وضعیت عمومی شهر غزنی را استماع نمود.

در این جلسه وحیدالله کلیمزی والی غزنی ضمن ارائه گزارش از وضعیت عمومی شهر غزنی گفت، که سیستم آب رسانی، برق و مخابرات فعال گردیده است، اما نیاز به کار بیشتر دارند.

اشرف غنی ضمن اتحاف دعا به روح شهدای امنیتی و دفاعی و افراد ملکی در ولایت غزنی، گفت: ۲۰ میلیون دالر به شکل فوری بخاطر بازسازی ساختمان های اداری و دیگر بخش های شهر غزنی اختصاص داده می شود.

وی به وزارت های زارعت، صحت عامه، انرژی و آب و مخابرات هدایت داد تا روند کمک های عاجل در بخش رسانیدن آب آشامیدنی، کمک های صحی، برق و مخابرات را تسریع نمایند.

​محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان در جریان سفرش به ولایت غزنی، ضمن بازدید از بخش های مختلف شهر غزنی، با باشندگان این شهر دیدار نموده مشکلات آنان را گوش کرد. pic.twitter.com/omda6S7tDZ

یادآوری می کنیم، که طالبان روز جمعه نزدهم اسد؛ دست‌کم از سه طرف حملات گسترده‌ای را به شهر غزنی آغاز کردند و بخش‌هایی از این شهر را به تصرف خود درآوردند. اگرچه در مرکز شهر در حال حاضر جنگ جریان ندارد و طالبان به عقب زده شده است، اما جنگجویان این گروه تروریستی در اطراف غزنی به جنگ با نیروهای دولتی افغانستان ادامه می دهند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала