آماده‌گی افغانستان و فلسطین برای بازی دوستانه فوتبال

© Photo / Afghanistan Football Federation / Afghanistan Football Federationآماده‌گی افغانستان و فلسطین برای بازی دوستانه فوتبال
آماده‌گی افغانستان و فلسطین برای بازی دوستانه فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
افغانستان و فلسطین پیش از این سه‌بار به مصاف هم رفتند که هر سه دیدار با پیروزی تیم ملی فوتبال فلسطین همراه بوده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از طلوع نیوز، مربی و کپیتان تیم‌های فوتبال افغانستان و فلسطین پیش از برگزاری دیدار دوستانه این دو تیم در کابل، امروز شنبه در یک نشست خبری از آماده‌گی‌شان برای این دیدار سخن گفتند.
انوش دستگیر، مربی تیم ملی فوتبال افغانستان، گفت: "فلسطین تیم است که در بیست بازی قبلی خود پنج بازی‌اش را باخته است و دیگر دیدارها را برنده شده است اما از نگاه کیفیت تیم ما هم آماده است".

تیم ملی فوتبال فلسطین به کابل رسید - اسپوتنیک افغانستان
تیم ملی فوتبال فلسطین به کابل رسید

فیصل شایسته، کاپیتان تیم ملی فوتبال افغانستان، گفت: "کوشش می‌کنم که فردا هر چه در توان داریم به خرچ دهیم تا پیروز شویم".
از سوی دیگر مربی تیم ملی فوتبال فلسطین نیز از آمادگی شاگردان‌اش در این دیدار سخن گفت و افزود که برگزاری این دیدار بر تقویت روابط دو کشور اثر گزار خواهد بود.
نورالدین اولدلی، مربی تیم ملی فوتبال فلسطین، گفت: "مربی تیم فوتبال افغانستان جوان است مطمئناً که او به دنبال نتیجه خوب است و بازیکنان ما نیز آماده استند".
عبدالله جبار، کاپیتان تیم ملی فوتبال فلسطین، گفت: "ما در کشور خود مان در چمن مصنوعی بازی می‌کنیم و از این که این بازی در چمن مصنوعی برگزار خواهد شد برای ما مشکل نیست".
دو تیم پیش از این دو بار به صورت رفت و برگشت در بازی‌های مقدماتی راه یابی به جام جهانی در سال 2010 و یک بار در بازی‎های چلنج کپ آسیا در سال 2014 به مصاف هم رفتند که هر سه دیدار با پیروزی تیم ملی فوتبال فلسطین همراه بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала