پیروزی تیم کرکت افغانستان بر بنگلادیش

© Photo / Afghanistan Cricket Board FBپیروزی تیم کرکت افغانستان بر بنگلادیش
پیروزی تیم کرکت افغانستان بر بنگلادیش - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم ملی کرکت افغانستان در دومین بازی اش تیم ملی بنگلادیش را شکست داد.

تیم کرکت افغانستان تیم کرکت سریلانکا را از جام آسیایی حذف کرد - اسپوتنیک افغانستان
تیم کرکت افغانستان تیم کرکت سریلانکا را از جام آسیایی حذف کرد
به گزارش اسپوتنیک به نقل از یک، تیم ملی کرکت افغانستان توانست در دومین دیدار گروهی اش در رقابت های جام آسیا  با تفاوت 136 دوش تیم ملی کرکت بنگلادیش را شکست بدهد.

در این دیدار نخست تیم کرکت افغانستان بازی را آغاز کرد و توانست با از دست دادن هفت بازیکن 255 دوش بسازد.

در تیم مقابل، شکیب حسن توانست بنگلادیش را توانایی آغاز خوب بازی را بدهد. اما این سرعت بازی بنگلادیش توسط محمد شهزاد و حشمت الله شاهدی از افغانستان، کاسته شد و این دو بازیکن توانستند با کار تیمی خوبی بازیکنان کلیدی بنگلادیش را محدود سازند.

از سوی دیگر کاپیتان اصغر استانکزی و سمیع الل شینواری هردو بازی همانند را انجام دادند و توانستند در یک کار تیمی 26 و 47 دوش بسازند. 

شاهدی بازیکن دیگر افغانستان توانست 58 دوش بسازد. او تلاش کرد توپ را از میان سه تن برای گرفتن چهار دوش ببرد اما توپ او توسط  روبل حسین گرفته شد و از بازی بیرون شد.

راشد خان و گلبدین نایب توانستند هم در توپ اندازی و هم در توپ زنی بازی بسیارخوب انجام دهند. آنان توانستند در 95 آور هشت بازیکن را بیرون کنند که این خود یک ریکارد قوی برای آنان است.

پیش از این، نیز تیم ملی کرکت افغانستان در نخستین رقابت یک روزه جام کرکت 2018 آسیا، تیم کرکت سریلانکا را با تفاوت 91 دوش شکست داده بود.

یادآوری می کنیم، که ملی پوشان افغانستان امروز در نخستین دیدار چهار تیم برتر جام آسیا در سومین دیدارش در برابر پاکستان در ورزشگاه شیخ زاهد در ابوظبی بخت آزمایی می‌کنند. 

این دو تیم تا حال دو بار در رقابت‌های 50 آوره برابر هم قرار گرفته اند که هر دو دیدار به سود پاکستان به پایان رسیده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала