سنگسار رسول لندی در محضر عام

© Photo / ریاست اجراییهسنگسار ملا رسول لندی در محضر عام
سنگسار ملا رسول لندی در محضر عام - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شورای علمای فاریاب برای کشته شدن رسول لندی تعویض نویس در این ولایت فتوا صادر نموده است که باید وی در محضر عام سنگسار شود.

به گزارش اسپوتنیک، اخیراً چند فلم غیر اخلاقی رسول لندی تعویض نویس در شبکه های اجتماعی پخش شد که شماری از زنان بی اولاد را فریب داده و به آنان تجاوز جنسی می کند که ویدیوی آن از طریق شبکه های اجتماعی منشر گردیده است.
پیش از این مولوی غلام نبی غفوری معاون شورای علمای فاریاب، گفت که تصاویر پخش شده در شبکه‌های اجتماعی از فردی که شماری از زنان ساده و بی‌سواد را با حیله و نیرنگ بی‌عفت می‌سازد، یک جادوگر می‌باشد که غرض زیر فشار قراردادن برخی خانواده‌ها برای به دست آوردن پول فلمبرداری شده است.

​او علاوه کرده که این جادوگر مدتی در مزارشریف و ترکیه نیز با حیثیت زنان بازی نموده، تصویر برداری کرده، با خود به فاریاب آورده و از اینجا آنها را به پرداخت پول تهدید می‌نموده است.

معاون شورای علما می‌گوید که این جادوگر و فریبکار دو جنایت بزرگ را مرتکب شده که یکی زنا با زنان مردم، دوم فلمبرداری و پخش آن از طریق شبکه‌های اجتماعی که حیثیت ده‌ها خانواده را در جامعه پامال نموده است، باید دستگیر و سنگسار گردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала