والی کابل: افراط گرایی در افغانستان پایه مذهبی ندارد

© Photo / Governor's officeافراط گرایی در افغانستان پایه مذهبی ندارد
افراط گرایی در افغانستان پایه مذهبی ندارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جهان اسلام به اتفاق آراء به این عقیده است که گروه های تروریستی در تعدادی از کشورها، از جمله افغانستان پایه و اساس مذهبی ندارد.

به گزارش اسپوتنیک جهان اسلام به اتفاق آراء به این عقیده است گروه های تروریستی در تعدادی از کشورها، از جمله افغانستان پایه و اساس مذهبی ندارد.
این مطلب را محمد یعقوب حیدری، والی کابل در یک مصاحبه اختصاصی به اسپوتنیک، بیان داشته است.
یعقوب حیدری می گوید که پس از چندین نشست بزرگ از سوی نمایندگان روحانیت جوامع اسلامی، جهان اسلام به اتفاق آرا به نتیجه رسید که این جنگ هیچ جنبه مذهبی ندارد.
در حال حاضر، روحانیون در اندونزیا، عربستان سعودی و افغانستان این جنگ را رد می کند و به همین دلیل است که جنگجویان گروه های مختلف ترورستی مورد حمایت قرار نمی گیرند.
والی گفت که تروریست ها در افغانستان از حمایت گسترده ای از مردم محلی محروم شده اند، و به همین دلیل، آنها به ارعاب و تهدید رو آورده اند.
اکنون جنگجویان احترام خود را از دست داده اند. آنها به روستاها و از مردم فقیر تقاضا می کنند که ما را تغذیه کنید و این در حالی است که مردم خودشان فقیرند.
مردم از این جنگ و گروه های ترورستی خسته شدند، اما آنها به هر وسیله ای ممکن کوشش می کنند که آنها را بترسانند و از این طریق به حیات ننگین خود ادامه بدهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала