دو انفجار همنوع در کابل و هرات سه کشته و زخمی برجا گذاشت

© Sputnik / JAKانفجار ماین مقناطیسی در هرات
انفجار ماین مقناطیسی در هرات - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی وزارت داخله افغانستان گفته است که در نتیجۀ انفجار ماین مقناطیسی در کابل، یک تن جان باخته و یک تن دیگر زخمی شده است.

به گزارش اسپوتنیک، نصرت الله رحیمی، سخنگوی وزارت امور داخله با تایید انفجار ماین مقناطیسی در کابل گفت: "حوالی ساعت ۲:۳۰ دقیقه بعد از ظهر امروز در ساحه بازار کمپنی مربوط حوزه پنجم امنیتی، یک عراده موتر فرونر به رنگ سیاه که شخصی است، مورد هدف ماین چسپکی قرار گرفته است".

انفجار ماین مقناطیسی در کابل - اسپوتنیک افغانستان
انفجار ماین مقناطیسی در کابل

به گفته سخنگوی وزارت داخله، در این رویداد راننده موتر مذکور جان باخته و یک تن دیگر نیز زخمی شده است که فرد زخمی شده به شفاخانه ایمرجنسی انتقال داده شده است.

طبق یک خبر دیگر، دقایق قبل در نتیجۀ انفجار یک ماین مقناطیسی که در یک عراده موتر رینجر پولیس از قبل جاسازی گردیده بود در شهر ﻫﺮاﺕ منفجر گردید که موتر رینجر کاملاً حریق گردیده و به گفته شاهدان عینی در این انفجار یک کودک شدیداً زخم برداشته و عامل ماین‌گذار نیز توسط مردم بازداشت گردیده است.

این در حالیست که وزارت داخله با ذکر اینکه انفجار ماین مقناطیسی در هرات هیچ تلفاتی نداشته است، گفته است که این انفجار در ساحه درب خوش در مربوطات حوزه دوم امنیتی شهر هرات رخ داده و موتر مذکور نیز مربوط حوزه دوم امنیتی این شهر می‌باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала