کمپاین کشتی‌گیر ایرانی-امریکایی برای بازسازی باشگاه میوند کابل

© Photo / Social mediaحمله تروریستی بر باشگاه کشتی‌گیری میوند در کابل
حمله تروریستی بر باشگاه کشتی‌گیری میوند در کابل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک کشتی‌گیر ایرانی-امریکایی کمپاینی به‌راه انداخته تا باشگاه ورزشی میوند در کابل را که چندی قبل هدف حملهٔ تروریستی قرار گرفته بود، بازسازی کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه‌ی اطلاعات روز، هومن توکلیان، کشتی‌گیر شهروند ایرانی-امریکایی که کشتی‌گیر سابق و دیپلمات ورزشی کمپاینی را برای بازسازی و تجهیز مجدد باشگاه کشتی‌گیری میوند واقع در غرب کابل، آغاز نموده است.

این ورزشکار، با راه‌اندازی کمپاین جهانی، تلاش کرده تا با تجهیز این باشگاه، انگیزه‌ای دوباره در میان قهرمانان کشتی افغانستان ایجاد کند. به دنبال راه‌اندازی این کمپاین بزرگ، مردم علاقه‌مند به کشتی‌گیری در سراسر دنیا و برخی قهرمانان سرشناس چون "جردن باروز"، قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک امریکا به این کمپاین پیوستند و به زودی کمک‌های آنان و تجهیزات لازم روانه کابل خواهد شد.

به تاریخ ۱۴ سنبله در دو حمله انتحاری و موتر بمب‌گذاری شده به مجموعه ورزشی خاتم‌الانبیاء و باشگاه ورزش پهلوانی و کشتی‌گیری میوند در ساحه قلعه ناظر دشت برچی در غرب کابل، بیش از ۳۰ تن به شمول چندین کشتی‌گیر شهید و بیش از ۹۰ تن دیگر زخمی شدند.
 
به گفته شاهدان، حمله نخست انتحاری زمانی به وقوع پیوست که یک نوبت آموزشی و تمرینی در باشگاه کشتی‌گیری میوند به پایان رسیده و ورزش‌کاران در حال بیرون شدن از این باشگاه بودند. در این حمله، برخی از کشتی‌گیران شهید و زخمی شده، که ۱۰ سال هم نداشته‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала