دیدار خلیلزاد با اشرف غنی

© Photo / AMB Zalmai Khalilzad Facebookدیدار خلیلزاد با اشرف غنی
دیدار خلیلزاد با اشرف غنی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نماینده ویژه وزارت امور خارجه ایالات متحده امریکا پس از سفر چند روزه اش به کشورهای منطقه با رئیس جمهور افغانستان دیدار کرد.

زلمی خلیلزاد، نماینده ویژه امریکا برای صلح افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
زلمی خلیلزاد پس از سفر به پاکستان، وارد کابل شد
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ویب سایت ریاست جمهوری افغانستان، محمد اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان امروز با زلمی خلیلزاد نماینده ویژه وزارت امور خارجه ایالات متحده امریکا در ارگ ریاست جمهوری دیدار کرد.

در خبرنامه آمده‌است که در این دیدار که در قصر گلخانۀ ارگ ریاست جمهوری انجام شد، در آن سرور دانش معاون دوم رئیس‌جمهور و داکتر عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه نیز حضور داشتند.

زلمی خلیلزاد ضمن ارائه گزارش دربارۀ سفرهای اخیرش به کشورهای مختلف گفت، که امریکا زیر رهبری حکومت افغانستان به هرگونه همکاری در خصوص صلح آماده‌است و در این عرصه به تلاش‌هایش ادامه می ‌دهد.

در ادامه محمد اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان هم به نوبه خود از گزارش و تلاش های زلمی خلیلزاد نمایندۀ ویژه وزارت امور خارجۀ ایالات متحدۀ امریکا برای صلح افغانستان تشکر کرده، گفت: از هر اقدام و تلاش که باعث تامین صلح دایمی در افغانستان گردد، استقبال می کنیم.

یادآوری می کنیم، که روز جمعه خلیلزاد با شیخ محمد بن عبدالرحمان آل ‌ثانی، معاون نخست ‌وزیر و وزیر خارجۀ قطر دیدار کرد.

سفر خلیلزاد به قطر در چارچوب سفر ده روزۀ او به کشورهای افغانستان، پاکستان، عربستان و کشورهای دیگر صورت می‌گیرد. خلیلزاد پس از گماشته شدن به عنوان نمایندۀ ویژۀ امریکا برای صلح افغانستان، سفرهایش به این کشورها را آغاز کرد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала