هشدار همایون همایون به اشرف غنی

© Photo / ARG / ARGهشدار همایون همایون به اشرف غنی
هشدار همایون همایون به اشرف غنی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معاون نخست مجلس نمایندگان افغانستان امروز در یک نشست خبری در ولایت خوست گفت، با رئیس جمهور بر سر گماشتن افراد خودش به کرسی‌های مهم خوست به توافق رسیده است.

واکنش همایون همایون به اظهارات اخیر سرور دانش - اسپوتنیک افغانستان
واکنش همایون همایون به اظهارات اخیر سرور دانش
به گزارش اسپوتنیک به نقل از سلام وطندار، همایون همایون معاون نخست مجلس نمایندگان افغانستان گفت، ولایت خوست، فرماندهی پولیس، ریاست امنیت ملی و شهرداری از کرسی‌هایی‌اند که وی از رئیس جمهور غنی خواسته تا به وی بدهد و رئیس جمهور غنی این خواست را پذیرفته است.

معاون نخست مجلس نمایندگان هدف از سهم‌گیری در ائتلاف ملی افغانستان را عملی‌نکردن وعده‌های رئیس جمهور عنوان می‌کند و می‌گوید، به دلیل این که رئیس جمهور غنی به وعده‌هایش عمل نکرد، عضو این ائتلاف شده است.

معاون نخست مجلس نمایندگان هشدار می‌دهد که اگر خواست‌های او از سوی رئیس جمهور غنی عملی نشود، در انتخابات ریاست جمهوری بر ضد آقای غنی ایستاده خواهد شد.

در همین حال، اما شماری از آگاهان سیاسی و باشندگان خوست در پیوند به سخنان امروزی همایون همایون می‌گویند، که تفاهم آقای همایون با رئیس جمهور غنی یک معامله است.

گل عباس آگاه سیاسی می گوید، که شورای ملی مکان تصویب بودجه و قانون است و اعضای شورای ملی نباید با خواست‌های مردم معامله کنند.

یادآوری می کنیم، که همایون همایون معاون نخست مجلس نمایندگان در حالی از تفاهم با رئیس جمهور غنی صحبت می‌کند که وی عضو ائتلاف ملی ضد حکومت است و همواره از ناکارایی حکومت انتقاد کرده است.

گفته‌هایی نیز وجود دارد که رئیس جمهور غنی برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده در تلاش است تا مخالفان سیاسی‌اش را دوباره راضی کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала