بازداشت 4 تن به اتهام سازماندهی حملات تروریستی در روز انتخابات

© AP Photo / Rahmat Gulبازداشت 4 تن به اتهام سازماندهی حملات تروریستی در روز انتخابات
بازداشت 4 تن به اتهام سازماندهی حملات تروریستی در روز انتخابات - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت داخله افغانستان از بازداشت چهار تن به ظن سازماندهی حملات تروریستی در روز انتخابات خبر می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور داخله افغانستان می‌گوید که دوتن به ظن سازماندهی احتمالی حملات تروریستی در روز انتخابات، با دو فرد مشکوک دیگر از شهر کابل توسط پولیس بازداشت شدند.

ثبت 192 رویداد ضد امنیتی در انتخابات روز شنبه - اسپوتنیک افغانستان
ثبت 192 رویداد ضد امنیتی در انتخابات روز شنبه

پوليس اداره مبارزه با جرايم سنگين وزارت امور داخله بنابر اطلاع كشفی امروز دو تن را به مظنونيت سازماندهی اعمال تروريستی در سايت های مختلف رايدهی در روز انتخابات از يك باب خبازی در مربوطات ناحيه نهم شهر كابل باز داشت نمودند.
در عين حال دو فرد ديگر با مشاهده حضور پوليس در محل، قصد فرار را نموده بودند كه اين دو تن نيز از سوی پوليس بازداشت و دو ميل سلاح كمری بدون مجوز از نزد شان بدست آمده است.
افراد باز داشت شده جهت تحقيقات بيشتر به اداره مبارزه با جرايم سنگين وزارت امور داخله انتقال داده شده اند.
پیش از این، ویس احمد برمک، وزیر امور داخله افغانستان می‌گوید که در جریان انتخابات امروز در کشور 192 رویداد ضد امنیتی بزرگ و کوچک در کشور رخ داده اند.
وزیر امور داخله افغانستان در گفت‌‎وگو با طلوع‌نیوز می‌افزاید که در این میان، نیروهای امنیتی توانستند از 1725 رویداد ضدامنیتی در کشور جلوگیری کنند.
آقای برمک تأکید دارد که در رویدادهای گوناگون امروز در کشور، 17 غیرنظامی کشته و 83 غیرنظامی دیگر زخمی شده‌اند. به گفتۀ او در این روز، 11 تن از نیروهای امنیتی نیز کشته شدند و 19 تن دیگر آنان زخمی شده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала