عبدالله: جنرال رازق توسط امریکایی‌ها کشته نشده است

© Sputnik / K.Akifiعبدالله: جنرال رازق توسط امریکایی‌ها کشته نشده است
عبدالله: جنرال رازق توسط امریکایی‌ها کشته نشده است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
داکتر عبدالله شایعات منتشر شده در مورد کشته‌شدن جنرال رازق فرمانده پولیس قندهار توسط نیروهای حمایت قاطع را رد کرد و پخش این شایعه را کار دشمنان افغانستان دانست.

به گزارش اسپوتنیک به نقل خامه‌پرس، جنرال رازق فرمانده پولیس قندهار هفته گذشته هدف تیراندازی یکی از محافظان والی قندهار قرار گرفت و کشته شد. طالبان مسوولیت این حمله را برعهد گرفتند اما در چند روز گذشته شایعاتی در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر کشته‌شدن او توسط نیروهای حمایت قاطع دست به دست می‌شود.
رییس اجرایی افغانستان اما صبح امروز (دوشنبه ۳۰ میزان)، در جلسه شورای وزیران به این شایعات واکنش نشان داد و گفت که "یک توطئه، ترور جنرال رازق بود اما توطئه دوم این است که ما را به جان هم بیندازد."
داکتر عبدالله افزود که پخش این شایعه که جنرال رازق توسط نیروهای حمایت قاطع کشته شده است، آب به آسیاب دشمن ریختن است. او گفت که "دشمنان افغانستان آنجاست که به طالب پناهگاه می‌دهد و حمایت می‌کند."
به گفته رییس اجرایی افغانستان، پخش این شایعه با هدف برهم‌زدن "صف واحد" مردم افغانستان و حامیان بین‌المللی این کشور انجام شده و افرادی به دنبال برهم زدن این صف واحد هستند.
داکتر عبدالله حمله بر فرمانده پولیس قندهار را یک حمله تروریستی دانست و از مردم افغانستان و به ویژه جوانان خواست تا تحت تاثیر این توطئه دشمن قرار نگیرند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала