کشتار غیرنظامیان در افغانستان کابوس بی پایان است

© Sputnikکشتار غیرنظامیان در افغانستان کابوس بی پایان است
کشتار غیرنظامیان در افغانستان کابوس بی پایان است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در نتیجه عملیات مشترک نیروهای ویژه افغان و خارجی در ولایت ننگرهار در شرق افغانستان 5 غیرنظامی کشته و دو غیرنظامی دیگر زخمی شدند.

به گزارش اسپوتنیک، کشتار غیرنظامیان افغان در عملیات‌های ویژه نیروهای افغان و خارجی در شرق این کشور به کابوسی بی پایان تبدیل شده است.
منابع محلی در ننگرهار تصریح کردند، در عملیات مشترک نیروهای ویژه افغان و خارجی در شهرستان «سرخرود» ولایت ننگرهار 5 غیرنظامی کشته شده‌اند.
عطاالله خوگیانی، سخنگوی والی ننگرهار نیز کشته شدن 5 غیرنظامی در عملیات نیروهای ویژه افغان و خارجی در این ولایت را تائید کرده است.
مردم شهرستان سرخرود در اعتراض به کشتار غیرنظامیان افغان توسط نیروهای خارجی و افغان در شرق این کشور بزرگراه ننگرهار را مسدود کردند.
معترضان از دولت افغانستان خواستند که برای جلوگیری از کشتار غیرنظامیان افغان در عملیات‌های ویژه نیروهای افغان و خارجی اقدام کند.
عملیات‌های شبانه و حملات هوایی نیروهای آمریکایی به اهداف غیرنظامی در شرق افغانستان در چند ماه اخیر ده‌هاغیر نظامی افغان را به کام مرگ کشانده است.
اما با این وجود دولت افغانستان به جای محکومیت این حملات و یا دستکم تلاش برای یافتن راهکاری موثر برای کاهش تلفات غیرنظامیان، مواضع انفعالی را در پیش گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала