واکنش کمیسیون به ویدیوی جنجالی: نشر ویدیو خلاف اخلاق بود + ویدیو

© Photo / I E C A / I E C Aواکنش کمیسیون به ویدیوی جنجالی: نشر ویدیو خلاف اخلاق بود
واکنش کمیسیون به ویدیوی جنجالی: نشر ویدیو خلاف اخلاق بود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در پی نشر ویدیوی مربوط به گفتگوی دو عضو کمیسیون انتخابات پیش از آغاز نشست خبری، واکنش وسیمه باغیسی عضو این کمیسیون را در پی داشت.

وسیمه بادغیسی که در این ویدیو با گفتن عبارت «باید متحد و قاطع باشیم وگر نه ما را می‌خورند» سبب جنجال فراوان شد، در پیامی گفته است که نشر این ویدیو خلاف اخلاق بود و او در آن هیچ حرف غیر اخلاقی نگفته است.

«امروز بخشی از گفتگوی شخصی وغیر رسانه ای من در شب ۲۸ میزان توسط خبرنگاری که گفتگو را ثبت و نشر کرده بود، در صفحات اجتماعی پخش شد. 
این ویدیو ی كوتاه چندثانیه ای كه درآن هیچ حرف غیر قانونی وغیر اخلاقی بیان نشده ،بیش از سی هزار بار دیده شده و صد ها بار شریك ساخته شد.
دراین گفتگو هیچ موضوع پنهانی آشكار نمی شد وهیچ موضوع خبری ای نبود.اما تب انتخابات وفضای سیاسی به ویژه فضای مجازی ،باعث شد تا این ویدیو به دلیل برخورد غیرحرفه ای همگانی شود».

بانو بادغیسی در این پیام نوشته است که اقدام به نشر این ویدیو غیر حرفه‌ای و غیر اخلاقی است:

«حرفه اطلاع رسانی وقوانین مرتبط ایجاب می نماید تا با قضایا برخورد حرفوی صورت گرفته واذن وآگاهی طرف درضبط ونشردرنظر گرفته شود نه اینكه گفتگوی دو همکار بی توجه به اصل محتوای آن واصالت واخلاق كار اطلاع رسانی منتشر شود.
طبیعی است كه درفضای پرالتهاب مجازی از این ویدیوی چند ثانیه ای چیزی ساخته می شود كه روح گوینده گان آن بی خبر است.
محتوای این گفتگوی چیزی نبود كه پنهان شود وقطعا همه امروز متوجه هستیم كه گردش اطلاعات درفضای مجازی تب تندی واحوال ویژه خودرا دارد».

ویدیو گفتگوی دو عضو کمیسیون انتخابات در شبکه‌های مجازی واکنش‌های فراوانی را به همراه داشته است.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала