نشست رهبران جمعیت با اشرف غنی

© Photo / FB / Salahuddin Rabbaniدیدار رهبری جمعیت با اشرف غنی
دیدار رهبری جمعیت با اشرف غنی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امروز رهبري جمعيت اسلامي افغانستان با رئيس جمهوري كشور پيرامون گفتگوهاي صلح صحبت نمودند.

به گزراش اسپوتنیک، طبق گزراش ریاست جمهوری افغانستان، امروز صلاح الدین ربانی عضو رهبری جمعیت اسلامی، استاد عطا محمد نور رئيس اجراييه و محمد اسماعيل خان از اعضاي ارشد جمعيت اسلامي افغانستان، بِنَا به دعوت مقام رياست جمهوري، با محترم داكتر محمد اشرف غني رئيس جمهوري كشور ديدار و پيرامون روند گفتگوهاي صلح صحبت نمودند.

عطا محمد نور - اسپوتنیک افغانستان
موافقت اشرف غنی با حزب جمعیت اسلامی

هيئت رهبري جمعيت اسلامي پيرامون تلاش هاي حكومت براي ايجاد بورد مشورتي صلح گفتند؛ با آنكه جمعيت اسلامي افغانستان متعهد بر اصل مشوره مي باشد، در شرايط حساس كنوني، موافق ايجاد ساختار موازي با شوراي عالي صلح نيست و بر تداوم روند گفتگوهاي صلح از مجراي اين شورا، با در نظر گرفتن نظريات و ديدگاه احزاب و جريان هاي سياسي در روند مذاكرات صلح تأكيد دارد.
اعضاي رهبري جمعيت اسلامي افغانستان با تأكيد بر حفظ ارزش ها و دست آوردهاي جهاد و مقاومت و همچنان با ياد آوري از فداكاري ها و قهرماني هاي نيروهاي امنيتي تأكيد كردند كه اين حزب، همانگونه كه رهبر خويش را در راه صلح قرباني داده است، همچنان خود را متعهد به حمايت از همه تلاش هاي صلح مي داند كه به مالكيت و رهبري افغانستان بوده و هدفش تأمين صلح عادلانه و پايدار در كشور بوده باشد.
نمايندگان جمعيت اسلامي افغانستان تأكيد كردند كه با توجه به اهميت و ضرورت صلح در افغانستان، اين حزب كميته دائمي صلح را در چارچوب شوراي رهبري اش ايجاد نموده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала