تاریخ دقیق بازدید خلیلزاد از مسکو معلوم شد

© Photo / EK / EKتاریخ دقیق بازدید خلیلزاد از مسکو معلوم شد
تاریخ دقیق بازدید خلیلزاد از مسکو معلوم شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت خارجه روسیه خبر داد که، زلمی خلیلزاد، نماینده ویژه ایالات متحده امریکا در امور صلح افغانستان در تاریخ 7 دسامبر از مسکو دیدن خواهد کرد.

 به گزارش اسپوتنیک؛ ضمیر کابولوف نماینده رئیس جمهور روسیه و مدیر دیپارتمنت دوم آسیایی وزارت امور خارجه روسیه گفت که سفر زلمی خلیلزاد نماینده ویژه امریکا در مورد صلح افغانستان به مسکو؛ در تاریخ 7 دسامبر انتظار می رود.
پیشتر وزارت خارجه ایالات متحده اعلام کرد که نماینده ویژه این کشور در امور صلح افغانستان بار دیگر سفرهای خود به کشورهای منطقه را آغاز کرد.
گفته شد که وی در جریان این سفر ها که از تاریخ 2 تا 20 دسامبر ادامه دارد؛ از کشورهای پاکستان، افغانستان، روسیه، ازبکستان، ترکمنستان، بلژیک، امارات متحده عربی و قطر دیدن خواهد کرد.
در جریان این سفرخلیلزاد با مقامات افغان و دیگر گروه‌های ذینفع برای حمایت و تسهیل روند صلح افغانستان دیدار خواهد کرد. هم چنان نشست دوگانه نماینده امریکا در امور صلح افغانستان با ضمیر کابولوف نماینده رئیس جمهور روسیه برای افغانستان نیز برنامه ریزی شده است. وی همچنین با ایگور مارگولوف؛ معاون وزارت امور خارجه روسیه نیز دیدار خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала