درگیری پلیس با فرزند رحیم وردک هنوز ادامه دارد

© Sputnik / JAK / JAKدگیری پلیس با فرزند رحیم وردک هنوز ادامه دارد
دگیری پلیس با فرزند رحیم وردک هنوز ادامه دارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با گذشت ۲۴ ساعت منطقه شهر نو در محاصره نیروهای امنیتی قرار داشته و هنوز هم حالت نظامی حکمفرماست.

به گزارش اسپوتنیک، به گفته یکی از مسولین فرماندهی پولیس کابل که نخواست نامی از وی برده شود میگوید: نیروهای امنیتی صبح امروز ۳ تن از افراد امنیتی منسوب به تمیم شنسب که در جریان درگیری های ۲۴ ساعت گذشته زخم برداشته و و دو تن دیگر آنان که دو میل میل سلاح نیز با خودت داشتند توسط نیروهای امنیتی بازداشت شدند.
منبع به نقل از افراد بازداشت شده میگوید، بیشتر از ۱۰ تن گارد های امنیتی این بلند منزل هنوز هم در محل حضور داشته و مانع داخل شدن نیروهای امنیتی می گردند.
این بلند منزل که در حال حاضر مربوط به تمیم شنسب که گفته میشود پسر ناتنی جنرال رحیم وردک وزیر دفاع ملی پیشین میباشد که با یکی از شهروندان بالای جایداد این بلند منزل دعوای حقوقی داشته و در این اواخر دادگاه عالی نیز حکم تخلیه این بلند منزل را صادر نموده است، و دیروز زمانیکه برای سومین بار پولیس با حکم دادگاه برای تخلیه این بلند منزل به ساحه رسیدند که با شلیک گارد های امنیتی این بلند منزل مواجه شدند.

پسر مارشال فهیم وزیر دفاع سابق افغانستان در کابل کشته شد - اسپوتنیک افغانستان
پسر رحیم وردک وزیر دفاع سابق افغانستان در کابل کشته شد

گفته میشود که تا کنون به شمول یک خبرنگار ۶ تن از نیروهای امنیتی زخم برداشته یک سرباز کشته شده اند و تعداد ۳ تن از گارد های مربوط با این بلند منزل نیز زخم برداشته اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала