نمایندگان روسیه و هند به خاطر مبارزه با تهدیدات تروریستی در افغانستان گفت و گو کردند

© Sputnik / Vladimir Pesnya /  مراجعه به بانک تصاویر نمایندگان روسیه و هند به خاطر مبارزه با تهدیدات تروریستی در افغانستان گفت و گو کردند
نمایندگان روسیه و هند به خاطر مبارزه با تهدیدات تروریستی در افغانستان گفت و گو کردند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نمایندگان روسیه و هند به خاطر مبارزه با تروریسم و مقابله با تهدیدات تروریستی از افغانستان با یکدیگر گفت و گو کردند.

مذاکره روسیه و هند برای ساخت جنگنده نسل پنجم - اسپوتنیک افغانستان
مذاکره روسیه و هند برای ساخت جنگنده نسل پنجم
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم به استناد از استیتس من، دبیران شورای امنیت ملی روسیه و هند در دیدار با یکدیگر درباره ایجاد روشی برای مبارزه با تروریسم و مقابله با تهدیدات تروریستی از افغانستان گفت‌وگو کردند.

بر اساس این گزارش، در دیدار «نیکلای پاتروشف» دبیر شورای امنیت ملی روسیه و «آجیت دووال» همتای هندی وی شرایط کنونی افغانستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گفته منابع آگاه، در این دیدار دو طرف علاوه بر برخی مسایل منطقه‌ای درباره مبارزه با تروریسم و همکاری نظامی و فنی نیز گفت‌وگو کردند.

دیدار دبیران شورای امنیت ملی روسیه و هند در حالی برگزار شد، که حدود 2 ماه گذشته در سفر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به هند دو کشور با بی‌توجهی به احتمال تحریم‌های امریکا قرارداد تحویل سامانه دفاع هوایی S-400 را به امضا رساندند.

در همین حال مقام های هندی می گویند، در هفته‌ها و ماه‌های آینده احتمال دیدارهای چندجانبه بیشتری درباره افغانستان و با هدف یافتن راه‌هایی برای با ثبات سازی شرایط در این کشور وجود دارد.

یادآوری می کنیم، که نزدیک به یک ماه پیش نیز هند در یک نشست بین‌المللی و چند جانبه درباره صلح افغانستان به میزبانی مسکو شرکت کرد. در این دیدار که دهلی‌نو در سطح غیر رسمی در آن حضور داشت نمایندگانی از شماری از کشورهای منطقه و همچنین نمایندگان دفتر سیاسی طالبان در قطر حضور داشتند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала