بازداشت ولسوال نام‌نهاد طالبان برای ولسوالی نهرشاهی بلخ + ویدئو

© Sputnikبازداشت ولسوال نام‌نهاد طالبان برای ولسوالی نهرشاهی بلخ + ویدئو
بازداشت ولسوال نام‌نهاد طالبان برای ولسوالی نهرشاهی بلخ + ویدئو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ریاست عمومی امنیت ملی از دستگیری ولسوال نام‌نهاد طالبان برای ولسوالی نهرشاهی بلخ و یک تن از افراد نفوذی این گروه خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، ریاست عمومی امنیت ملی با نشر خبرنامه ای اعلام کرد که نیروهای این ریاست با راه اندازی دو عملیات جداگانه در ولایت بلخ غیب‌الله، ولسوال نام‌نهاد طالبان برای ولسوالی نهرشاهی و غازی محمد یک تن از افراد نفوذی گروه طالبان در پولیس محلی را بازداشت کرده اند.

در خبرنامه آمده است: «نیروهای قطعات خاص ریاست عمومی امنیت ملی در دو عملیات جداگانه غیب‌الله فرزند محمد هاشم ولسوال نامنهاد طالبان برای ولسوالی نهرشاهی ولایت بلخ و غازی محمد فرزند حفیظ الله یک تن از افراد نفوذی گروه طالبان در پولیس محلی را از مربوطات ولایت بلخ  بازداشت نموده است.»

بر بنیاد گزارش، غیب‌الله حدود ۵ ماه پیش از سوی مولوی قدرت الله والی نام‌نهاد طالبان برای ولایت بلخ به آن گروه جذب و به حیث ولسوال گروه طالبان برای ولسوال نهرشاهی، به هدف انجام فعالیت های تخریبی و تروریستی، تقرر گردیده بود.

افزون بر این ریاست عمومی امنیت ملی میگوید که در یک عملیات جداگانه دیگر غازی محمد یک تن از افراد نفوذی گروه طالبان در پولیس محلی بازداشت شده است.

غازی محمد قصد داشت با برقراری تماس همراه ملا منصور قوماندان گروه طالبان، قوماندان یکی از پوسته های پولیس محلی ولسوالی چمتال را در ساحه پل انگور باغ آن ولسوالی ترور نموده و پوسته را به گروه طالبان تسلیم نماید.

بازداشت شده‌گان به جرم خویش اعتراف کرده اند.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала