توضیحات کرام الدین کریم در باره اتهامات جنسی علیه خودش

© Photo / AFF / AFFتوضیحات کرام الدین کریم در باره اتهامات جنسی علیه خودش
توضیحات کرام الدین کریم در باره اتهامات جنسی علیه خودش - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس تعلیق شده فدراسیون فوتبال افغانستان انگیزه اتهامات علیه خودش را دریافت پناهندگی می‌داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آریانا نیوز، کرام الدین کریم رئیس تعلیق شده فدراسیون فوتبال، اتهامات تجاوز جنسی به دختران فوتبالیست را رد کرد.
آقای کریم مدعی است که هیچ مدارکی در این مورد وجود ندارد، تنها شماری از افراد ناشناخته برای بدنام کردن وی در فدراسیون فوتبال دست به این کار زده اند.

کرام الدین کریم، رئیس فدراسیون فوتبال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
رئیس فدراسیون فوتبال با 5 تن از اعضای آن ممنوع الخروج اعلام شدند

رئیس تعلیق شده فدراسیون فوتبال می‌گوید: "یک نهاد بسیار موفق که واقعاً در افغانستان کارهای ارزنده و خوبی را انجام داده بود با این کشمکش های داخلی و اتهامات ضربه زیادی را خواهد خورد و ضربه زیادی خورده هم از لحاظ شخصیتی و حیثیتی برای ما خیلی جبران ناپذیر است این موضوع و هم برای فوتبال افغانستان".
آقای کریم همچنان می‌گوید: دخترانی اتهامات را وارد کرده اند که می‌خواهند از کشور های اروپایی پناهندگی بگیرند.
وی می‌افزاید: "هر کس می‌تواند بیآید ادعا بکند که من در یک جای مخفی هستم و چهره‌ام را بخاطر مشکلات امنیتی افشا کرده نمی‌توانم مگر در ترکیه بند ماندیم و می‌خواهم پناهنده اروپا شوم، من را با تفنگچه بر فرقم زده اند، عجب منطقی، عجب ادعا و عجب سریالی است".
ادعای آزار و اذیت جنسی بر دختران فوتبالیست، نخستین بار از سوی خالده پوپل، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال بانوان کشور در مصاحبه با روزنامه ی گاردین مطرح شد.
اکنون افزون بر تعلیق وظیفه پنج عضو فدراسیون فوتبال به شمول رئیس این نهاد از سوی دادستانی کل پنج تن دیگر آنان نیز مشمول کرام الدین کریم ممنوع الخروج شده اند.
گفتنی است که وظیفهۀ کرام الدین کریم از سوی فیفا نیز به حالت تعلیق قرار گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала