وزارت داخله افغانستان: عبدالحمید خراسانی مورد پیگرد دولت است

© Wikipedia / Umiami91وزارت داخله افغانستان: عبدالحمید خراسانی مورد پیگرد دولت است
وزارت داخله افغانستان: عبدالحمید خراسانی مورد پیگرد دولت است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت داخله افغانستان نوشته است، که به تبلیغات بی اساس که شبکه های جرمی که از هرم جنایت منفعت می برند و اذهان عامه را مغشوش می سازند اعتنا نکنید.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت داخله افغانستان درباره عبدالحمید خراسانی چنین نوشته است: عبدالحمید خراسانی مورد پیگرد دولت افغانستان است.

این وزارت درباره جرم خراسانی نوشت:باج گیری از خورده تاجرها، تیل فروشان، دوکانداران و دست داشتن دراختطاف، قتل، داشتن افراد مسلح جنایت پیشه، قاچاق مواد مخدر بخصوص در 18 سنبله به بهانه کاروان عزاداری، ایجاد ترس و ارعاب درمیان شهریان کابل، دشنام و هتک حرمت به شمار زیادی از اراکین بصورت صوتی و تصویری و به آتش کشیدن پرچم افغانستان.

فهرست افراد زیر پیگرد در کابل توسط وزارت داخله افغانستان منتشر شد - اسپوتنیک افغانستان
فهرست افراد زیر پیگرد در کابل توسط وزارت داخله افغانستان منتشر شد

وزارت داخله خطاب به مردم در ادامه این اعلامیه نوشته است: این جنایت پیشه و اوباش به بهانه های مختلف توانسته تا امروز از پنجه قانون فرار نماید. پولیس در حالیکه هرگونه توانایی برای سرکوب قانونمند او را داشت بخاطر جلوگیری از تلفات احتمالی ملکی از راه اندازی عملیات قهریه صرف نظر نمود و مجرم توانست با گروگان گیری کودکان، خود را از ساحه فرار دهد.

در ادامه این اعلامیه وزارت داخله افغانستان آمده است: بابباچباجدست قانون دراز و تواناست.
به شهریان کابل اطمینان میدهیم که هرم جنایت در حال فروپاشی است.
به تبلیغات بی اساس که شبکه های جرمی از هرم جنایت منفعت می برند و اذهان عامه را مغشوش می سازند اعتنا نکنید و با پولیس افغانستان، فرزندان صدیق و با تعهد که در دفاع از عزت و نوامیس وطن شب و روز خدمت می نمایند همکاری نمائید.
علاوه بر انتشار لیست 222 نفری ده ها نفر از مجرمان رده بالاتر زیر پیگیرد پولیس قرار دارند.
آنهایی که علنی در دفاع از جنایت پیشه ها به تحریک مردم متوسل شده و میشوند نیزشناسایی شده اند و با آنها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

یادآوری می کنیم، که امروز وزارت داخله می خواست عبدالحمید خراسانی را دستگیر کند، که با دخالت مردم وزارت داخله از دستگیری خراسانی دست برداشت.

در همین حال خراسانی در ویدیوی که در شبکه های اجتماعی به نشر رسیده درباره حادثه امروز چنین می گوید.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала