عبدالله عبدالله هم به صف نامزدان ریاست‌ جمهوری پیوست

© Sputnik / JAK / JAKعبدالله عبدالله هم به صف نامزدان ریاست‌ جمهوری پیوست
عبدالله عبدالله هم به صف نامزدان ریاست‌ جمهوری پیوست - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رهبر حزب جمعیت در نشست خبری تکت انتخاباتی حزب جمعیت با اتفاق جنبش و وحدت اسلامی را زیر شعار ثبات و همگرایی معرفی کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از یک، صلاح الدین ربانی رهبر حزب جمعیت در نشست خبری تکت انتخاباتی حزب جمعیت با اتفاق جنبش و وحدت اسلامی را زیر شعار ثبات و همگرایی معرفی کرد. این حزب عبدالله عبدالله را رسمن نامزد حزب جمعیت اعلام کرد.
عبدالرشید دوستم رهبر حزب جنبش ملی در نشست معرفی تکت انتخاباتی ثبات و همگرایی ِ بابرفرهمند را معاون اول عبدالله عبدالله در این تکت معرفی کرد.
محمد کریم خلیلی رهبر حزب وحدت اسلامی هنگام معرفی تکت انتخاباتی ثبات و همگرایی می‌گوید: شعارهای تکت های انتخاباتی در این موقع حساس باید رفیقانه باشد نه رقابتی.
عبدالله عبدالله همچنان هنگام معرفی تکت انتخاباتی ثبات و همگرایی گفت: تکت انتخاباتی ما شامل ریاست اجرایی و دو معاونش نیز می‌باشد. وی همچنان اضافه کرد که بنیاد کار ما موافقت با مخالف ما هم است.
عبدالله عبدالله با معاونت عنایت الله بابر فرهمند و اسدالله سعادتی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده ثبت نام خواهد کرد.
یادآوری می کنیم، که روز گذشته گلبدین حکمتیار، احمد ولی مسعود و رحمت الله نبیل هم در کمیسیون انتخابات خودشان را برای انتخابات ریاست جمهوری افغانستان ثبت نام کردند.
پیش از این، عبداللطیف پدرام، حکیم تورسن، سید نورالله جلیلی، عنایت‌الله حفیظ، زلمی رسول، نورالحق علومى، فرامز تمنا و محمد حنیف اتمر نیز در انتخابات ریاست جمهوری پیش روی افغانستان ثبت نام کرده بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала