دستگیری مسئول جلب و جذب گروه داعش در کابل

© JAKدستگیری مسئول جلب و جذب گروه داعش در کابل
دستگیری مسئول جلب و جذب گروه داعش در کابل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ریاست عمومی امنیت ملی در یک اعلامیه ای خبری نوشت، که مسئول جلب و جذب گروه تروریستی داعش را دستگیر کرده اند.
حمله تروریستی بالای کمپ گرین ویلچ در کابل - اسپوتنیک افغانستان
داعش مسئولیت حمله تروریستی دیروز کابل را بر عهده گرفت

به گزارش اسپوتنیک، امنیت ملی افغانستان در خبرنامه ای نوشت: نیروهای قطعات خاص ریاست عمومی امنیت ملی در یک عملیات خاص ‌مسئول جلب و جذب گروه تروریستی داعش را از مربوطات ناحیه پنجم شهر کابل دستگیر نموده است.

در ادامه این خبرنامه آمده است، که ابو عبیدالله متوکل استاد دانشگاه و خطیب مسجد جامع شیخ محمدی ها (روحانی)  بدستور گروه تروریستی داعش مسئولیت جلب و جذب جوانان را برای آن گروه به عهده داشت.

نامبرده تا اکنون صدها جوان تحصیل کرده را به طور پنهانی به گروه تروریستی داعش جذب و به ولایت ننگرهار اعزام نموده است.

شانزده تن از شاگردان موصوف افراد گروه تروریستی داعش بوده، که توسط ریاست عمومی امنیت ملی از محلات مختلف شهر کابل بجرم فعالیت های هراس افگنی و ضد دولتی  بازداشت گردیده، اعتراف نموده اند که توسط شیخ ابوعبیدالله متوکل به صفوف گروه تروریستی داعش تشویق، ترغیب و جذب گردیده اند.

قابل ذکر است، که پسر دومی ابو عبیدالله متوکل به اسم احمدالله در ماه  ثور سال 1397 به گروه داعش جذب و اکنون در کتیبه اشپال در ولایت ننگرهار مصروف فعالیت های تخریبی وتروریستی می باشد.

یادآوری می کنیم، که برادر زاده متوکل به نام اسدالله و زیر نام مستعار «عبدالغفور» با پسر ابو عبیدالله یکجا به گروه تروریستی داعش جذب که  به اساس اعترافات عبیدالله متوکل برادرزاده‌اش به نام اسدالله حدود دو ماه پیش عمل انتحاری را در شهر کابل انجام داده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала