بازماندن تطبیق یکصد پروژه به دلیل ناامنی‌ها

© Photo / GP RRD / GP RRDبازماندن تطبیق یکصد پروژه به دلیل ناامنی‌ها
بازماندن تطبیق یکصد پروژه به دلیل ناامنی‌ها - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت احیا و انکشاف دهات افغانستان می‌گوید که از جمله شش هزار پروژه یک‌صد پروژه به دلیل ناامنی‌ها از تطبیق باز مانده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آریانانیوز، این وزارتخانه می‌گوید که بیش از صد پروژه به بهره برداری سپرده شده است و همچنان بیش از 9 میلیون روز کاری را نیز برای کارگران ماهر و غیر ماهر مساعد کرده است.
در همین حال این وزارت می‌افزاید که شش هزار پروژه انکشافی در حال اجرا است که از این میان بیش از صد پروژه تکمیل و بیش از هفت میلیون تن در سراسر کشور از آن مستفید شده اند.

بهره‌برداری از سه پروژۀ آب‌رسانی در ارزگان - اسپوتنیک افغانستان
بهره‌برداری از سه پروژۀ آب‌رسانی در ارزگان

مجیب الرحمن کریمی وزیر احیا و انکشاف دهات می‌گوید: «رهبری وزارت احیا و انکشاف دهات همواره تلاش دارد تا در زمینه رشد اقتصادی، انکشاف گسترده روستا های کشور، محو بی‌کاری و کاهش گرسنگی گام برداشته است».
عیسی قدرت معیین برنامه های وزارت احیا و انکشاف دهات ابراز می‌کند: «صد پروژه در شش هزار پروژه که فعلا شاید ضرورت به ای داشته باشه که صحبت های بین مردم و کسانی شود که مشکل ایجاد کردند همرایشان ادامه دارد تا حل شود».
این وزارتخانه همچنان از مصرف 97 درصدی بودیجه ی انکشافی اش در سال جاری سخن زده می‌گوید که از این طریق آنان 6.3 میلیون روز کاری را برای 100 هزار کارگر مساعد کرده اند.
وزارت احیا و انکشاف دهات برنامه میثاق شهروندی را تضمین‌ کننده‌ انکشاف متوازن میان شهرها و روستاها می‌داند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала