جمع‌آوری موترهای زرهی شورای امنیت از نزد مقامات پیشین حکومتی

CC BY-SA 3.0 / CEFICEFI / トヨタ・ランドクルーザーجمع‌آوری موترهای زرهی شورای امنیت از نزد مقامات پیشین حکومتی
جمع‌آوری موترهای زرهی شورای امنیت از نزد مقامات پیشین حکومتی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
این وسایط نقلیه شامل لندکروزرهای زرهی، فورد، کرولا، هایلکس، نیسان و لندکروزر ساده است که از سوی دفتر شورای امنیت به مقام‌های دولتی داده شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اطلاعات روز، پولیس برای جمع‌آوری ۲۲ عراده واسطه‌ی زرهی دفتر شورای امنیت ملی که در نزد شماری از مقام‌های پیشین حکومتی و اعضای مجلس نمایندگان است اقدام کرده است.

حمدالله محب، مشاور امنیت ملی هفته پیش به نیروهای امنیتی دستور داده است تا ۲۲ عراده واسطه‌ی زرهی که در زمان حنیف اتمر، مشاور پیشین امنیت ملی به شماری از مقام‌های دولتی داده شده است را جمع‌آوری کنند.

ده ها موتر زرهی نیروهای امنیتی از سوی طالبان در شمال حریق شد - اسپوتنیک افغانستان
ده ها موتر زرهی نیروهای امنیتی از سوی طالبان در شمال حریق شد

براساس یکی از فهرست‌های تهیه شده از سوی شورای امنیت ملی که اطلاعات روز به آن دست یافته، ۲۲ عراده واسطه نقلیه نزد شماری از مقام‌های پیشین حکومتی و اعضای مجلس نمایندگان است که در زمان محمد حنیف اتمر توزیع شده است.
این وسایط نقلیه شامل لندکروزرهای زرهی، فورد پیکب، کرولا، هایلکس، نیسان و لندکروزر ساده است که از سوی دفتر شورای امنیت به مقام‌های دولتی داده شده است.

براساس دستور حمدالله محب، نیروهای امنیتی بایستی وسایطی که مشخصات آن در جدول درج شده، به‌شمول وسایط زرهی و ساده دفتر شورای امنیت ملی که در نزد حنیف اتمر است، را جمع‌آوری کنند.

موترهای زرهی و ساده دفتر شورای امنیت ملی به سید رضا محمدی، تمیم عاصی، سید خلیل انوری، نیلوفر ابراهیمی، گل‌پاچا مجیدی، هیلی ارشاد، دین محمد جرأت، مطیع‌الله، فضل‌الدین، صبغت‌الله هوتک، انجنیر محمد خان، غلام نبی فراهی، عبدالغفور لیوال، وحیدالله سباوون، زلمی مجددی، حزب اسلامی، احمد سمیع، محمد سلیمان کاکر، نصرالله ستانکزی و حنیف اتمر داده شده است.
در همین حال نصرت رحیمی، سرپرست دفتر سخنگوی وزارت داخله به اطلاعات روز گفت که تمام وسایط دولتی که در نزد برخی از اراکین دولتی که قبلاً وظیفه داشته، وجود دارد توسط پولیس جمع‌آوری می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала