رییس جدید فدراسیون فوتبال تعیین شد

© Photo / AFF / AFFرییس جدید فدراسیون فوتبال تعیین شد
رییس  جدید فدراسیون فوتبال تعیین شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در پی رسوایی های اخلاقی رئیس پیشین فدراسیون فوتبال افغانستان، فیفا یا فدراسیون جهانی فوتبال، یوسف کارگر را به حیث رییس فدراسیون فوتبال کشور تعیین کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، فیفا یا فدراسیون جهانی فوتبال، یوسف کارگر را به حیث رییس فدراسیون فوتبال کشور تعیین کرده است. این نهاد در سایتش نام یوسف کارگر، معاون پیشین فدراسیون فوتبال افغانستان را به حیث رییس این فدراسیون درج کرده است.
پیش از این وظیفه کرام‌الدین کریم، رییس پیشین فدراسیون فوتبال، یوسف کارگر رییس فعلی و سه مقام دیگر این فدراسیون از سوی لوی سارنوالی کشور به تعلیق درامده بود و ممنوع الخروج شده بودند.
وظیفه‌ی آقای کریم از سوی فیفا نیز تعلیق شده بود و از فعالیت‌های ورزشی منع شده بود.
دو هفته‌ پیش لوی سارنوالی اعلام کرد که نظر به تحقیقات این نهاد، وظیفه یوسف کارگر دوباره رفع تعلیق شده و می‌تواند به کارش به حیث معاون این فدراسیون ادامه دهد.
این تعلیق در کار شماری از مسوولان و کارمندان فدراسیون فوتبال کشور، به دنبال وارد شدن اتهام‌های آزار و اذیت جنسی بر آن‌ها، از سوی شماری از اعضای تیم ملی فوتبال بانوان، صورت گرفته بود.
شماری از اعضای این تیم مدعی شده بودند که رییس و اعضای فدراسیون فوتبال از بانوان ورزشکار تقاضا‌های جنسی می‌کنند و در صورت ابا ورزیدن بانوان از این کار آنان را به مرگ تهدید می‌کنند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала