دستور رئیس جمهورغنی برای تمویل نیروهای خیزش مردمی در کاپیسا

© ARG - ارگ- FBدیدار رئیس جمهور غنی با بزرگان کاپیسا
دیدار رئیس جمهور غنی با بزرگان کاپیسا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
محمداشرف غنی رییس جمهور کشور به ارگان‌های امنیتی و دفاعی هدایت ‌داده تا نیروهای خیزش مردمی در ولایت کاپیسا تمویل شوند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از دفتر مطبوعاتی ارگ ریاست جمهوری، محمد اشرف غنی، رئیس جمهور کشور،عصر روز گذشته (دوشنبه 29 دلو) با شماری از بزرگان و متنفذین ولایت کاپیسا در قصر دلگشای ارگ دیدار کرد.

در این دیدار ابتدا، عبدالقدوس به نمایندگی از دیگران طی صحبتی، از مبارزه و قهرمانی‌های نیروهای خیزش مردمی در هماهنگی و همکاری با نیروهای امنیتی و دفاعی در مقابل دشمن به نیکی یادکرد و پیشنهاد نمود که نیروهای خیزش مردمی بیشتر تمویل گردند و به‌خانواده‌های شهدا و زخمی‌ها، رسیدگی صورت گیرد. 

وی همچنان پیشنهادات و خواست‌هایش را دربخش‌های معارف، مکاتب، شفاخانه، ترمیم مساجد، شاهراه‌ها، برق و تأمین هرچه بهتر امنیت، با رئیس‌جمهور شریک ساخت.

آقای غنی نیز در این دیدار گفت که به نمایندگی از ملت بزرگ افغانستان، از مردم و بزرگان کاپیسا تشکر می‌کنم، زیرا مبارزه آن‌ها بالای امنیت شش ولایت به‌خصوص ولایت کابل، تأثیر خاص داشته است.

محمداشرف غنی به ارگان‌های امنیتی و دفاعی هدایت‌داد تا نیروهای خیزش مردمی در ولایت کاپیسا تمویل شوند و به‌خانواده‌های شهدا و زخمی‌ها رسیدگی صورت گیرد. وی به تاکید گفت که برای نگه‌داری از ساحات تصفیه‌شده از وجود دشمن در ولایت کاپیسا، توجه اساسی صورت گیرد.

محمداشرف غنی به بزرگان متذکره اطمینان‌داد که به خواست‌ها و پیشنهادات آنان به وقت و زمان و با توجه به امکانات، رسیدگی صورت می‌گیرد. وی افزود: کاپیسا که زمانی مرکز تمدن بود، دوباره به عظمت گذشته خود خواهدرسید، چون وطن‌دوستی، عشق، اخلاص و عظمت مردم کاپیسا برای همه معلوم است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала