وحید عمر مشاور ارشد اشرف غنی شد

© ARG - ارگ- FBوحید عمر مشاور ارشد اشرف غنی شد
وحید عمر مشاور ارشد اشرف غنی شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور افغانستان، سفیر پیشین این کشور در ایتالیا را به عنوان مشاور ارشدش در امور روابط عامه و راهبردی تعیین کرد.
غنی: ما صلح چند روزه نمیخواهیم - اسپوتنیک افغانستان
غنی: ما صلح چند روزه نمیخواهیم

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خامه پرس، ریاست عمومی دفتر مقام عالی ریاست جمهوری افغانستان با نشر یک اعلامیه نوشت، که محمد  اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان با صدور فرمانی وحید عمر را به عنوان مشاور ارشدش در امور روابط عامه و راهبردی تعیین کرده است.

در فرمان رئیس جمهور افغانستان آمده است:- "بتاسی از حکم فقره ۱۳ ماده ۶۴ قانون اساسی، ایزاد یک بست خارج رتبه تحت عنوان مشاور ارشد رئیس جمهوری ا.ا، در امور روابط عامه و راهبردی و تقرر محترم وحید عمر را، در آن بست منظور می‌نمایم".

در این فرمان همچنان آمده است:- "مشاور ارشد رئیس جمهوری ا.ا در امور روابط عامه و راهبردی در نشست های کابینه جمهوری ا.ا، شورای امنیت ملی و شورای عالی اقتصادی اشتراک می نماید. مشاور ارشد رئیس جمهوری ا.ا موظف است تا پالیسی و خطوط اساسی امور ارتباطات راهبردی را تدوین، از تطبیق آن نظارت و نهاد های مربوطه را هم آهنگ و تنظیم نماید".

یادآوری می کنیم، که وحید عمر پیش از این با اعلام استعفایش نوشته بود:- "امیدوار استم بتوانم در کابل در راستای تحقق آرمان های مشترک نسل ما، حفظ ارزش های نظام و قانون اساسی و دستاورد های ۱۸ ساله که همه ی ما به خاطر آن زحمت کشیده ایم و قربانی داده ایم نقش مؤثر ترى داشته باشم. قرار است به زودی وظیفه ی جدیدی را در چوکات نظام آغاز نمایم".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала