اترا: شرکت‌های مخابراتی هرکدام صد میلیون افغانی جریمه پرداخته اند

© Photo / ATRA FBاترا: شرکت‌های مخابراتی هرکدام صد میلیون افغانی جریمه پرداخته اند
اترا: شرکت‌های مخابراتی هرکدام صد میلیون افغانی جریمه پرداخته اند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از شکایت‌های پی‌هم مردم از کیفیت پایین خدمات مخابراتی و واقعی نبودن بسته‌های مخابراتی و انترنتی‌یی که از سوی شرکت‌ها مخابراتی ارایه می‌شوند، اداره تنظیم خدمات مخابراتی می‌پذیرد که شرکت‌های مخابراتی در کشور خدمات کم کیفیت را به مردم عرضه می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از طلوع نیوز، در سه ماه گذشته تمامی شرکت‎های مخابراتی در کشور به علت خدمات کم‎کیفیت شان هر کدام تا یک صد میلیون افغانی به اداره تنظیم خدمات مخابراتی «اترا» جریمه پرداخته‎اند.

مسوولان این اداره می‌گویند که در کنار چالش‌های دیگر، شرکت‌های مخابراتی نیز درعرضه خدمات کم کیفیت در کشور مقصر استند.

14 میلیارد افغانی عاید از مالیات 10 درصدی خدماتی مخابراتی در 4 سال - اسپوتنیک افغانستان
14 میلیارد افغانی عاید از مالیات 10 درصدی خدماتی مخابراتی در 4 سال

اداره تنظیم خدمات مخابراتی پس از آن این اظهارات را ابراز کرد که مردم در چند روز گذشته پی‌‌هم از کیفیت پایین خدمات مخابراتی و واقعی نبودن بسته‌های مخابراتی و انترنتی‌یی که از سوی شرکت‌های مخابراتی اعلام می‌‌شوند، شکایت کرده‌اند. 

مسوولان  این اداره می‌گویند که در سه ماه گذشته در حدود شش هزار شکایت از سراسر افغانستان به آنان رسیده‌اند.

محمد نجیب عزیزی، رییس اداره تنظیم خدمات مخابراتی، گفت: «شرکت‌های مخابراتی هم مقصر هستند. به خاطر این‌که مصارف خود را کمتر نگاه کنند، «بنوت» کمتر را اختصاص می‌دهند و قیمت که بنوت کمتر را اختصاص می‌دهند در مقابل آن مطابق قانون، جریمه‌ها را می‌پردازند. تنها و تنها گفته می‌توانم که در یک ربع گذشته هر شرکت مخابراتی حد اقل صد میلیون افغانی منحیث جریمه به خاطر پایین بودن خدمات مخابراتی پرداخت کرده‌اند.»

این در حالیست که پیش از این شماری از شهروندان در بخش‌های گونه‌گون کشور از خدمات پایین و واقعی نبودن بسته‌های انترنتی شکایت داشته‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала