کابلوف: تاخیر در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در افغانستان، بحران این کشور را حل نمیکند

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر کابلوف: تاخیر در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در افغانستان، بحران این کشور را حل نمیکند
کابلوف: تاخیر در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در افغانستان، بحران این کشور را حل نمیکند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور افغانستان به تعویق انداختن انتخابات ریاست جمهوری افغانستان را اشتباه عنوان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ضمیر کابلوف، نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور افغانستان پس از دیدار با زلمی خلیلزاد، نماینده ویژه ایالات متحده در امور صلح افغانستان در شهر انقره گفت که با به تعویق انداختن انتخابات ریاست جمهوری در افغانستان، بحران این کشور حل نمیگردد.

کابلوف: «نباید انتخابات ریاست جمهوری از ۲۰ اپریل به ۲۰ جولای به تعویق می افتاد. اگر به خواست آنها باشد، آنها انتخابات را به ۳ سال به تعویق خواهند انداخت و بازهم آماده برگزاری انتخابات نخواهند بود. این راه حل بحران جامعه افغانی نیست. و این حرف ها ما نه بلکه حرف های خود افغان ها هستند.»

به گفته وی، بسیاری از افغان ها، منجمله حامیان سابق رئیس جمهور افغانستان معتقد هستند که وی (رئیس جمهور غنی) کشور را خراب کرده و یک مشکل است.

گفتنی است، نمایندگان ویژه روسیه و ایالات متحده در امور افغانستان روز گذشته (۲۲ فبروری) در شهر انقره دیدار و در مورد پیشرفت روند صلح افغانستان بحث و گفتگو نمودند.

یادآوری میکنیم، پیش از این کابلوف، حنیف اتمر، مشاور پیشین امنیت ملی افغانستان و یکی از نامزدان ریاست‌جمهوری را سیاستمدار برجسته و آگاه از مشکلات افغانستان عنوان کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала