جزئیات تازه از حمله طالبان بر پایگاه نظامی در هلمند

جزئیات تازه از حمله طالبان بر پایگاه نظامی در هلمند
جزئیات تازه از حمله طالبان بر پایگاه نظامی در هلمند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گروه طالبان دیشب از چند سو بالای کمپ شوراب در هلمند حمله کردند.
هلمند - اسپوتنیک افغانستان
طالبان بر یک پایگاه نظامی در هلمند حمله کردند

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع ملی در یک خبرنامه نوشته است، که در حمله بر قول اردوی ۲۱۵ میوند ۱۲ مهاجم دست داشتند، که از میان آنان چهار تن شان کشته شدند و مهاجمان دیگر در محاصره نیروهای ارتش قرار دارند.

طالبان نیز در پیامی مسئولیت این حمله را به عهده گرفته و گفته اند، که افراد مربوط به این گروه بر این کمپ حمله کرده اند. گفته می شود که شمار افراد حمله کننده به بیشتر از ۲۰ تن می‌رسند.

در ادامه این خبرنامه طالبان آمده است، طبق معلومات ابتدایی، تا کنون ۱۰ ساعت است که درگیری بشدت جریان دارد و جنگجویان ما همه در سلامت کامل در حال مبارزه با دشمن هستند و تا کنون ده ها تن عسکر و کوماندوی کشته و زخمی شده اند.

پیش از این، دفتر مطبوعاتی ولایت هلمند در خبرنامه‌ای حمله به قول اردوی ۲۱۵ میوند را تأیید و نوشته بود، که در این حمله به نیروهای امنیت تلفات وارد شده است. دفتر مطبوعاتی ولایت هملند همچنان تأکید کرده است که نیروهای امنیتی پاسخ سختی به این حمله داده و به طالبان تلفات جدی وارد شده است.

در خبرنامه دفتر والی هلمند بود، که جسدهای جنگجویان طالبان در محل باقی مانده و نیروهای امنیتی مصروف پاک سازی ساحه از وجود طالبان اند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала