کمک یک میلیون دالری افغانستان به فلسطین

© Photo / MFA / MFAوزارت امور خارجه افغانستان
وزارت امور خارجه افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
افغانستان یک میلیون دالر امریکایی را به پناهنده‌گان فلسطینی کمک کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از "روزنامه هشت صبح" وزارت امور خارجه ضمن اعلام این مطلب خبر داد که، قرار است این مقدار پول در بخش آموزش و پرورش کودکان مهاجر فلسطینی به مصرف برسد.
در خبرنامه وزارت امور خارجه که روز شنبه یازدهم حوت نشر شد، آمده است که این مقدار پول روز جمعه از سوی سفیر افغانستان در ترکیه به حساب بانکی سازمان ملل متحد به هدف کمک به پناهنده‌گان فلسطینی منتقل شده است.  

 

 دیدار وزیر امور خارجه افغانستان با پیری کروهنبهول https://t.co/zWimD34Ifs pic.twitter.com/iIVSOHtLzr

در همین حال، صلاح‌الدین ربانی، سرپرست وزارت امور خارجه، روز شنبه یازدهم حوت با پیری کروهنبهول، دبیر عمومی دفتر سازمان ملل متحد برای کمک به پناهنده‌گان فلسطینی در حاشیه چهل‌و‌ششمین نشست وزیران خارجه سازمان همکاری‌های اسلامی در شهر ابوظبی امارات متحده عربی، دیدار کرده است.
در این دیدار، آقای کروهنبهول از کمک یک میلیون دالری افغانستان به پناهنده‌گان فلسطینی قدردانی کرده است. دبیر سازمان ملل متحد برای کمک به پناهنده‌گان فلسطینی گفته است که این پول برای آموزش و پرورش پناهنده‌گان فلسطینی به کار گرفته خواهد شد.
افغانستان در حالی برای رسیده‌گی به مشکلات پناهنده‌گان فلسطینی در بخش آموزش و پرورش کمک مالی کرده است که خودش به دلیل جنگ‌های طولانی، یکی از کشورهای بزرگ مبدا مهاجرت در جهان است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала