هشدار سرپرست وزارت داخله به مسؤلان پولیس + ویدئو

© Photo / moi / moiمسعود اندرابی سرپرست وزارت داخله افغانستان
مسعود اندرابی سرپرست وزارت داخله افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرپرست وزارت داخله می‌گوید که در جریان شب جرم‌های جنایی در شهر کابل و دیگر شهرهای کشور رخ می‌دهند، اما مسؤولان امنیتی بدلایلی به آن رسیده‌گی نمی‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک، مسعود اندرابی، سرپرست وزارت داخله به مسؤولان پولیس هشدار داده‌است که اگر به مشکلات مردم رسیده‌گی نکنند، باید از مقام‌های شان کنار بروند.
آقای اندرابی که روز شنبه (۱۱حوت) در مراسم تجلیل از زور ملی نیروهای امنیتی در وزارت داخله سخن می‌زد، تأکید کرد که هیچ‌گونه کم‌کاری و توجیه آن در راستای رسیده‌گی به مشکلات مردم قابل پذیرش نیست. 

او از تمامی مسؤولان پولیس در کشور به ویژه در کابل، خواست که شبانه در وظایف باشند و برای تطبیق قانون و تأمین عدالت قاطعانه کار کنند: «یا این مسؤولیت را بگیرید و یا مؤدبانه معذرت بخواهید.»
سرپرست وزارت داخله می‌گوید که در جریان شب جرم‌های جنایی در شهر کابل و دیگر شهرهای کشور رخ می‌دهند، اما مسؤولان امنیتی بدلایلی به آن رسیده‌گی نمی‌کنند. او در سخنانش تلویحأ به دست داشتن «حلقه‌های بالا» در این جرم‌ها اذعان کرد.
آقای اندرابی اما تأکید کرد که وزارت امورداخله مأموریت دارد که با فساد، مجرمان و ناقضان قانون برخورد کند: «وزارت امورداخله در راستای مبارزه با فساد، مجرمین سازمان یافته، ناقضان قانون و زورگویان مأموریت دارد.»
همزمان با این، دفتر رسانه‌های وزارت امورداخله از بازداشت شش تن در پیوند به جرایم قاچاق مواد مخدر در ولایت کندز خبر داده‌است.
در یک خبرنامۀ این دفتر آمده است که پولیس ولایت کندز، یک فرد را که می‌خواست دو کودک دوازده ساله را از ولسوالی امام‌صاحب این ولایت به بیرون از کشور قاچاق کند، از مسیر شاهراه کندز — شیرخان بندر بازداشت کردند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала