کشته شدن 89 تن دهشت افگن در نقاط مختلف افغانستان

© Photo / MD / MDکشته شدن 89 تن دهشت افگن در نقاط مختلف افغانستان
کشته شدن 89 تن دهشت افگن در نقاط مختلف افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیروهای دفاعی افغانستان طی 24 ساعت گذشته یک عملیات مشترک تهاجمی و تصفیوی پلان شده را به منظور از بین بردن لانه های دشمن در نقاط مختلف کشور راه اندازی کردند که در نتیجه آن 89 تن دهشت افگن کشته شدند.

به گزارش اسپوتینک، وزارت دفاع ملی افغانستان می‌گوید نیروهای دفاعی افغانستان طی 24 ساعت گذشته یک عملیات مشترک تهاجمی و تصفیوی پلان شده را به منظور از بین بردن لانه های دشمن در نقاط مختلف کشور راه اندازی کرده که در نتیجه آن 89 تن دهشت افگن کشته، 17 تن زخمی و 4 فرد مشکوک نیز دستگیر شده اند.

در این عملیات نیروهای هوایی افغانستان 78 پرواز را به حمایت نیروهای ارتش کشور اجرا نموده اند.

کشته شدن 350 طالب در جریان یک هفته گذشته در افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
کشته شدن 350 طالب در جریان یک هفته گذشته در افغانستان

این وزارتخانه می‌گوید که این عملیات در ولایات کندز، غزنی، لوگر، بادغیس، هلمند، کندهار و بلخ راه اندازی گردیده که در نتیجه آن درقریه جات صالح آباد و تربوز گذز ولسوالی قلعه ذال و تلوکه کلان مرکز ولایت کندز 30 تن دهشت افگن کشته، 3 تن زخمی، 4 فرد مشکوک دستگیر و 2 باب محفیگاه دشمن از بین برده شده ، در ولسوالی های اندر، قره باغ و ده یک ولایت غزنی 18 تن دهشت افگن کشته و یک عراده موتر سایکل از بین برده شده، در ولسوالی مقر و مرکز ولایت بادغیس 15 تن دهشت افگن کشته و 9 تن زخمی و در ولسوالی چرخ و برکی برک ولایت لوگر 14 تن دهشت افگن کشته شده اند.

وزارت دفاع ملی افغانستان گفت که عملیات مشترک تهاجمی و تصفیوی همچنان در ولسوالی های نوزاد، گرشک، موسی قلعه و مرکز ولایت هلمند راه اندازی شده که در نتیجه آن 7 تن دهشت افگن کشته، 3 تن زخمی و یک باب مخفیگاه دشمن از بین برده شده است.

در این عملیات در ولسوالی میوند ولایت کندهار 2 تن دهشت افگن کشته شده اند در نتیجه عملیات تهاجمی مشترک ارتش کشور در ولسوالی چهاربولک ولایت بلخ یک تن دهشت افگن کشته، 2 تن زخمی و 2 عراده موتر سایکل از بین برده شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала