واکنش سفیر امریکا در افغانستان به وضعیت در شهر مزارشریف

© Photo / Facebook/Chief Executive of the Islamic Republic of Afghanistan / ریاست اجراییه جمهوری اسلامی افغانستانسفیر امریکا در کابل
سفیر امریکا در کابل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سفیر امریکا در افغانستان در واکنش به رویداد بلخ هشدار داده است که کشورش تحمل ندارد که از امکانات دولت امریکا که از پول مالیه دهندگان آن به افغانستان کمک می شود به خاطر اهداف و مقاصد شخصی کار گرفته شود.

به گزارش اسپوتنیک، حان بس، سفیر ایالات متحده امریکا در افغانستان در واکنش به رویداد بلخ با نشر یک پیام توییتری، هشدار داده است که کشورش تحمل ندارد که از امکانات دولت امریکا که از پول مالیه دهندگان آن به افغانستان کمک می شود به خاطر اهداف و مقاصد شخصی کار گرفته شود.

سفیر امریکا در پیامش نوشته است: افغان ها و امریکایی ها شانه به شانه ایستاده اند تا با تروریزم مبارزه کنند و برای افغانستان آینده بهتری بسازند. ما در هر عملی که انجام می‌دهیم در قبال قهرمانان و شهروندان افتاده ما مسوولیم.

​For this American, #Afghan corruption and misuse of equipment, funds, and other support provided by the American people dishonors the memory of our fallen. #AfghanUSRelations (2/3)

​So do any #Afghans who put their personal or political interests ahead of the national interest and the opportunity right now to achieve the goal for which so many have sacrificed: #peace in #Afghanistan. #AfghanUSRelations

​قابل ذکر است که عطامحمد نور، رئیس اجراییه حزب جمعیت اسلامی افغانستان و والی پیشن ولایت بلخ دیشب از باشندگان شهر مزارشریف خواسته بود تا در منازل شان بمانند و امروز به دفاتر و دکاکین شان حاضر نشوند.

آقای نور این اطلاعیه را پس از آن اعلام کرد که وزارت امور داخله افغانستان عبدالرقیب مبارز را به عنوان قومندان امنیه جدید ولایت بلخ به این ولایت فرستاد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала