تشکیل جریان جدید سیاسی در افغانستان

© Sputnik / JAKتشکیل جریان جدید سیاسی در افغانستان
تشکیل جریان جدید سیاسی در افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جریان سیاسی خدمت امروز رسما اعلام موجودیت نمود.

به گزارش اسپوتنیک، هدف ایجاد این جریان، همکاری با تمامِ جناح ها برای حل منازعات در کشور و برای همدیگر پذیری اعلام شده است.

در مراسم اعلام موجودیت این جریان اعضای آن بر پایان اختلافات میان گروههای درگیر تاکید نمودند.

استاد پرتو نادری، یکی از فعالین سیاسی و استاد پوهنتون در مورد اعلام موجودیت این جریان سیاسی چنین اظهار نظر نمود: «جالب این است که از رهبری تا اعضای این جریان همه از نسل جوان هستند در حالیکه ما بیشتر از ۷۰ حزب سیاسی داریم که بعضی این احزاب بقایایی جنگ سرد هستند، شماری از آنها تندرو ایدولوژیک هستند و برخی دیگرشان هنوز گروه های مسلح دارند، به این دلیل نمیتوان آنها را احزاب سیاسی نامید. امیدوارم که این جریان سیاسی بتواند راه حلی برای بحران کشور پیدا کند.»

عبدالبصیر دادخواه، عضو جریان سیاسی خدمت میگوید که هیچ حزبی، جریانی و هیچ یک جناحی نمیتواند ادعای خودخواهانه و برتری جویی در کشور داشته باشد. به گفته وی این جریان در همکاری با تمامی جناح ها و در کنار مردم خواهد بود.

وی افزود که این جریان از تمامی اقوام کشور نمایندگی میکند.

خجسته الهام، یکی از فعالین حقوق زنان میگوید که جریان های سیاسی جوان در ایجاد تغییرات مثبت در اجتماع نقش مهم بازی میکنند.

اعضای جریان سیاسیِ خدمت میگویند که جمعی از جوانان افغانستان دست به دست هم داده و این جریان را ایجاد کرده اند، به باورِ آنها نقش جوانان در تمامی موارد در کشور برجسته بوده و این جریان هم توسط جوانان ایجاد شده و از سوی جوانان رهبری خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала