جلسه امنیتی در ارگ برگزار شد

© ARG - ارگ- FBجلسه امنیتی در ارگ برگزار شد
جلسه امنیتی در ارگ برگزار شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جلسه امنیتی در مورد وضعیت عمومی امنیتی کشور عملیات‌های آینده در ارگ ریاست جمهوری برگزار شده است.

به گزارش اسپوتنیک، ارگ ریاست جمهوری با نشر اعلامیه‌ای گفته است که این نشست به ریاست رییس جمهور و اشتراک مقام‌های امنیتی شام روز گذشته (27 حوت) در ارگ انجام شده است.
جلسۀ امنیتی تحت ریاست محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان به اشتراک رهبری سکتور امنیتی و دفاعی کشور، شام روز گذشته در ارگ ریاست جمهوری برگزار شد.
در این جلسه ابتدا رهبری سکتور امنیتی و دفاعی در مورد وضعیت عمومی امنیتی و عملیات های پلان شده در روزها و ماه های آینده، به رئیس جمهور گزارش شان را ارائه کردند.
رئیس جمهور، ضمن تشکر از رهبری سکتور امنیتی و دفاعی کشور، به آنان در راستای بهبود اوضاع امنیتی و عملیات های آینده هدایات لازم داد.
مقام‌های امنیتی و دفاعی در مورد وضعیت عمومی امنیتی و عملیات‌های پلان شده در روزها و ماه‌های آینده، به آقای غنی گزارش داده اند.
آقای غنی نیز پس از استماع گزارش مقام‌های امنیتی و دفاعی کشور، به آنان در راستای بهبود اوضاع امنیتی و عملیات‌های آینده هدایات لازم داده است.
این در حالی است که آقای غنی هفته گذشته به نهادهای امنیتی دستور داده بود تا به منظور کاهش تلفات افراد ملکی برنامه درستی را تدوین کنند.
همچنین، دو روز پیش محمداشرف غنی در دیدار با تاجران افغان مقیم امارات متحده عربی نیز گفته بود که تهدیدات امنیتی در کابل به‌زودی رفع می‌شود.
آقای غنی تاکید کرده بود که در این زمینه، به وزارت‌های دفاع ملی و امور داخله هدایت داده است تا افراد مسلح غیر مسئول را در کابل تا سه ماه آینده خلع سلاح کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала