به دلیل ترمیم در اسلواکی روسیه دیگر هلی‌کوپترهای Mi-17 افغانستان را ترمیم نمی‌کند

© Sputnik / Maksim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر به دلیل ترمیم در اسلواکی روسیه دیگر هلی‌کوپترهای Mi-17 افغانستان را ترمیم نمی‌کند
به دلیل ترمیم در اسلواکی روسیه دیگر هلی‌کوپترهای Mi-17 افغانستان را ترمیم نمی‌کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شرکت "روس آبارون اکسپورت"روسیه اعلام کرده که به دلیل برخورد غیرقانونی وزارت دفاع افغانستان، پس از این مسئولیت ترمیم هلی‌کوپترهای Mi-17 کشور را به عهده نخواهد گرفت.

 به گزارش اسپوتنیک؛ شرکت روس ابارون اکسپورت در ارتباط با انتشار خبر مربوط به ترمیم هلیکوپتر Mi-17V-5 توسط شرکت اسلواکی LOTN،اعلام کرد، به دلیل این‌که وزارت دفاع افغانستان به طور غیرقانونی هلی‌کوپترهای Mi-17V-5 را در اسلواکی ترمیم کرده، از این پس مسئولیت ترمیم این هلی‌کوپترها را به عهده نمی‌گیرد.
بر اساس اطلاعات دریافت شده در خصوص ترمیم هلی‌کوپتر می 17 در اسلواکی به فرمایش وزارت دفاع افغانستان، جانب روسیه این معامله را غیرقانونی می‌داند و پس از این، هر نوع مسئولیت در خصوص ترمیم هلی‌کوپتر Mi-17V-5 را به دوش نخواهد داشت.
روس ابارون اکسپورت تاکید کرد که مدیریت LOTN، شرکای خود و عموم مردم را در مورد توانایی های خود برای ترمیم هلیکوپتر Mi-17V-5 گمراه می کند؛ زیرا جانب روسیه مسٌولیت ترمیم تجهیزات این هلیکوپتر ها را به شرکت اسلواکی واگذار نکرده.
گفتنی است که نیروی هوایی افغانستان از دهه 1980 میلادی به این‌سو، از هلی‌کوپترهای Mi-17 ساخت روسیه استفاده می‌کند، اما ایالات متحده تلاش کرده تا هلی‌کوپترهای ساخت خود را جایگزین Mi-17 روسی کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала