دیدار اسکات میلر با نمایندگان طالبان در قطر

© Wikipedia / Tech. Sgt. Sharida Jackson, U.S. Air Forceدیدار فرمانده ناتو در افغانستان با نمایندگان طالبان در قطر
دیدار فرمانده ناتو در افغانستان با نمایندگان طالبان در قطر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برخی منابع خبری از دیدار و گفتگوی جنرال «اسکات میلر»، فرمانده نیروهای مریکایی در افغانستان با نمایندگان طالبان خبر دادند

به گزارش اسپوتنیک، برخی منابع خبری از دیدار و گفتگوی جنرال «اسکات میلر»، فرمانده نیروهای امریکایی در افغانستان با نمایندگان طالبان خبر دادند.
«اسکات میلر» در دیدار با برخی رهبران طالبان در قطر از این گروه خواسته است تا درگیری‌های خود را در افغانستان کاهش دهند.
این دیدار در حالی صورت گرفته است که طالبان در هفته های اخیر حملات خود را بر پایگاه‌های نظامی آمریکا و ناتو در افغانستان شدت بخشیده است.
این اعلام جنگ طالبان در آستانه تشدید مذاکرات صلح، با واکنش‌های تند داخلی وخارجی مواجه شده و بسیاری از منتقدان طالبان را به ادامه خونریزی در کشور متهم کرده اند.
گروه طالبان در حالی عملیات «الفتح» را اعلام کرده است که در حال حاضر درگیری شدید در بخش‌هایی از افغانستان میان نیروهای امنیتی و جنگجویان این گروه به شدت ادامه دارد.
پیش از این، یک منبع در کمیسیون امور فرهنگی طالبان گفته بود، که این گروه در سال روان خورشیدی آغاز عملیات بهاری را اعلام نخواهد کرد.
نماینده خاص وزارت خارجه امریکا برای صلح افغانستان اعلان آغاز عملیات بهاری از سوی طالبان را محکوم نموده و آنرا یک بی پروایی توهین آمیز به خواست ملت افغان نامید..
شورای امنیت سازمان ملل متحد نیز روز گذشته (27 حمل) اعلام عملیات بهاری طالبان را به شدت محکوم کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала