حمله های تلافی‌جویانه مسیحیان به مهاجران افغانستانی و پاکستانی در سریلانکا

© REUTERS / Dinuka Liyanawatteحمله های تلافی‌جویانه مسیحیان به مهاجران افغانستانی و پاکستانی در سریلانکا
حمله های تلافی‌جویانه مسیحیان به مهاجران افغانستانی و پاکستانی در سریلانکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجران افغانستانی و پاکستانی پس از حملات تروریستی اخیر در سریلانکا هدف حمله های تلافی جویانه مسیحیان قرار گرفته است.
افزایش تلفات انفجار های سریلانکا - اسپوتنیک افغانستان
افزایس تلفات انفجارهای سریلانکا تا 310 نفر

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، پس از حمله های تروریستی اخیر در سریلانکا، مهاجران افغانستانی و پاکستانی در این کشور هدف حمله های تلافی‌جویانه مسیحیان قرار گرفته و به مرگ تهدید شده‌اند.

بر اساس این گزارش، جمعیتی از مسیحیان خشمگین در شهر نگومبو در برابر خانه‌های مهاجران افغانستانی و پاکستانی تجمع کرده و تهدید کردند که اگر خانه‌های خود را ترک نکنند کشته خواهند شد.

یکی از مهاجران افغانستانی به «اسکای‌نیوز» گفت: زمانی که از خانه بیرون شدم افراد خشمگین که چاقو و چوب به دست داشتند در برابر خانه تجمع کرده بودند.

شماری از مهاجران افغانستان و پاکستان از سوی مسیحیان خشمگین مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند و مجبور به ترک خانه‌های خود شده‌اند.

مهاجران افغانستانی و پاکستانی از ترس حملات تلافی‌جویانه مسیحیان خشمگین ‌در پارکینگ مراکز پلیس و 250 نفر از مهاجران افغانستانی و پاکستانی نیز به مسجد مرکزی در شهر نگومبو  که از سوی نیروهای امنیتی محافظت می‌شود پناه برده‌اند.

مسیحیان خشمگین به مغازه‌های مسلمانان در مرکز شهر نگومبو نیز حمله کردند و شیشه‌های مغازه ها را شکسته‌اند.

تلاش‌ها در راستای تنش زدایی در سریلانکا صورت گرفته است اما ممکن است که تشدید اختلافات فرقه‌ای در این کشور به مراتب بدتر شود.

یادآوری می کنیم، که گروه تروریستی داعش مسئولیت حملات روز یک شنبه در سریلانکا را به عهده گرفت، در این انفجارها که روز عید پاک مسیحیان در چهار کلیسا و سه هتل بوقوع پیوست بیش از 300 نفر کشته شدند و صدها تن دیگر نیز زخم برداشتند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала