واکنش طالبان به فیصله های لویه جرگه مشورتی کابل

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش طالبان به فیصله های لویه جرگه
واکنش طالبان به فیصله های لویه جرگه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طالبان: ما لازم می دانیم که نکات چندی را در مورد فیصله های لویه جرگه مشورتی کابل یادآور شویم.

اسپوتنیک به نقل از اظهارات طالبان، نهاد سیاسی طالبان فیصله های لویه جرگه مشورتی کابل را با ابلاغ اعلامیه مورد انتقاد قرار داده که قرار ذیل میباشد:

اشرف غنی - اسپوتنیک افغانستان
آمادگی حکومت افغانستان به صلح با طالبان
- اکثریت مطلق اشتراک کننده گان لویه جرگه کابل کسانی بودند که در هژده سال گذشته بر پست های پائین و بلند دولتی کار کرده اند، معاشات دالری گرفته اند، بناءً فیصله های شان نیز تلاش برای ابقای خارجی ها و پشتیبانی از آنان است.
— این جلسه به هیچ صورت از ملت نمایندگی نمی کرد، حتی بیشتر سیاستمداران کابل نشین و نصف باقی اداره کابل نیز با آن مقاطعه کرده بودند، لهذا این جلسه تنها بهانه جوئی برای مصارف هنگفت، مشغول ساختن توجه مردم از ناکامی ها و تلاشی برای نجات از انزوای اشرف غنی بود.
احتمال برگزاری مذاکرات میان حکومت کابل و طالبان در سمرقند - اسپوتنیک افغانستان
احتمال برگزاری مذاکرات میان حکومت کابل و طالبان در سمرقند
- متاسفانه، بیش از سه هزار اشتراک کننده گان جلسه نتوانستند حملات، بمباردمان اماکن مقدسه و کشته شدن هموطنان ما را تقبیح کنند و برای حل و رفع بحران اقدام نمایند، که این خود حیثیت جرگه مذکور را آشکار می سازد.
— جنبش طالبان همزمان صدها زندانیان جانب مقابل را رها نموده و مصارف راه را هم برای شان پرداخته است (که رهائی بیش از صد تن زندانی در مرغاب بادغیس نمونه تازه آن است)، ما این کار را به اساس اخلاق اسلامی و حسن نیت خود انجام داده ایم، این خط مشی ما است و ان شاء الله آنرا دوام می دهیم.
— واقعیت اینست که در افغانستان امریکائی ها حضور دارند و تا زمانی که امریکائی ها افغانستان را ترک نکنند و راه اقامه نظام واقعی و خالص اسلامی همواره نشود، مقاومت همچنان فرض می باشد و کسی توان توقف و تعطیل آن را ندارد.
— نیروهای طالبان در قبال زندگی مردم خود در ماه رمضان و غیر رمضان کاملا محتاط می باشند و در هیچ حمله ای به آنها زیان نمی رسانند.
— فعلا امارت اسلامی مشغول مذاکرات با امریکا برای پایان جنگ است، پس ازینکه در گفتگو با جهت امریکایی به نتیجه ای برسد، امارت اسلامی در نظر دارد که با نیروهای داخلی نیز بخاطر حل مشکلات داخل گفتگو نماید.
قابل ذکر است که "فعالیت طالبان در قلمرو روسیه ممنوع میباشد".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала