وزارت مالیه: عیدی کارمندان دولت تا هفته آینده به حساب شان منتقل می‌شود

© Photo / Da Afghanistan Bankبانکنوت‌های افغانی ، واحد پول افغانستان
بانکنوت‌های افغانی ، واحد پول افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسوولان وزارت مالیه می‌گویند فرمان رییس جمهور یک روز پیش از عید برای آنان رسیده است و از همین رو انتقال آن به حساب کارمندان دولتی پیش از عید ممکن نبوده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ۸صبح، وزارت مالیه می‌گوید که «عیدی» کارمندان خدمات ملکی تا یک هفته دیگر به حساب بانکی آنان منتقل خواهد شد. محمدهمایون قیومی، سرپرست این وزارت، روز یک‌شنبه، نوزدهم جوزا در کابل گفت که بر اساس فرمان رییس جمهور غنی کار روی انتقال معاش پانزده روزه کارمندان خدمات ملکی به عنوان عیدی به حساب آنان جریان دارد. آقای قیومی هم‌چنان افزود که این روند به زودی تکمیل خواهد شد.

اشرف غنی، رئیس‌جمهور افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
پیام عیدی رئیس جمهور غنی + ویدئو

با این حال، شمروز خان مسجدی، سخنگوی وزارت مالیه، در صحبت با روزنامه ۸صبح توضیح داد که کار روی انتقال معاش پانزده روزه کارمندان دولتی از روز چهارم عید آغاز شده و تا هفته آینده تکمیل خواهد شد. آقای مسجدی هم‌چنان ابراز امیدواری کرد که وزارت‌خانه‌های مربوط بتوانند که پول عیدی کارمندان خود را تا پایان هفته آینده به حساب بانکی آن‌ها انتقال دهند.

رییس جمهور غنی به مناسبت عید فطر فرمان داد که برای همه کارمندان خدمات ملکی دولت معاش پانزده روزه آنان به عنوان «عیدی» از حساب دولت پرداخته شود. هرچند این عیدی قرار بود در ختم ماه رمضان به حساب آن‌ها منتقل شوند، اما مسوولان وزارت مالیه می‌گویند فرمان رییس جمهور یک روز پیش از عید برای آنان رسیده است و از همین رو انتقال آن به حساب کارمندان دولتی پیش از عید ممکن نبوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала